مطالب مرتبط:
تصاویر/ دیدار کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدا
تصاویر/ بازدید جمعی از مسئولان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس از روند احداث موزه دفاع مقدس قزوین
بازدید معاون بنیاد حفظ آثار از موزه دفاع مقدس زنجان
تاریخ صفاریان جامع ترین کتاب تاریخ در حوزه سیستان است
پیشرفت 46 درصدی باغ موزه دفاع مقدس خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 10:202024-08-31فرهنگي

رونمایی از سه کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس در زاهدان


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: از سه کتاب پیشگامان خونین شهر، شکوه خنده صبح و بعد آن شب در سالن جلسات فرهنگسرای جوان زاهدان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان وبلوچستان ، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این سه کتاب غالبا در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس هستند .

صیاد افزود: اثر در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس با عنوان های، پیشگامان خونین شهر اثر ناخدا محمودی، شکوه خنده صبح اثر محمد فاطمی منش و بعد آن شب، زندگی نامه شهید توکلی اثر فاطمه صیاد اربابی رونمایی شد.

 وی افزود: کتاب تاریخ صفاریان سیستان و ملوک نیمروز نوشته ادموند باسورث و ترجمه شاهین میر، اثر ارزشمندی است که به سبب ارجاعات علمی متعدد مرجع کاملی در حوزه تاریخ سیستان خواهد بود.

داود صیاد افزود: با اقدام ارزشمند شاهین میر کتاب تاریخ صفاریان سیستان و ملوک نیمروز به مجموعه کتب تاریخی سیستان اضافه شده، که از لحاظ ترجمه و ویراستاری تقریبا بی نقص است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از مهمترین پاشنه آشیل های حوزه چاپ و نشر در استان، نقد و بررسی آثار است که کمبود آن به شدت احساس می شود و به سبب وجود همین ع


برچسب ها: معاون فرهنگی و رسانه ای - ادبیات پایداری - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - سیستان و بلوچستان - سیستان - دفاع مقدس
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سه کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس در زاهدان

رونمایی از سه کتاب در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس در زاهدان