مطالب مرتبط:
ایمنی مدارس خراسان رضوی مشخص نیست | بن بست مدارس برای آتش نشانی
صفحه اول روزنامه های خراسان رضوی چهارشنبه 21 شهریور 1403
ذخیره آب موجود در سدهای خراسان رضوی رو به کاهش است
بیش از 200 فضای آموزشی به خراسان رضوی اضافه می شود
2 نقره سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 14:352024-09-11اجتماعي

بیشترین مدارس دوشیفته خراسان رضوی درمقطع ابتدایی است


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به روند کاهشی مدارس دوشیفته گفت: اغلب مدارس دوشیفته استان را مدارس ابتدایی به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به روند کاهشی مدارس دوشیفته گفت: اغلب مدارس دوشیفته استان را مدارس ابتدایی به خود اختصاص داده است.

سیدامیر شوشتری امروز چهارشنبه 21 شهریور ماه، در نشست خبری پروژه مهر در آستانه بازگشایی مدارس، با بیان اینکه مهر امسال مجهزتر و آماده تر از مهرهای 2 سال گذشته هستیم، افزود: تاکنون یک میلیون و 400 هزار دانش آموز ثبت نام کردند که برای کامل شدن ثبت نام، باید این آمار به یک میلیون و 510 هزار برسد.

شوشتری اظهار کرد: با توجه به کمبودها و نواقصی که وجود داشت، در ثبت نام ها تأخیر داریم که تلاش می کنیم تا قبل مهر انجام شود و در راستای اینکه مهر ماه بدون تأخیری داشته باشیم، امتحانات تابستانی در مرداد ماه برگزار و این تابو که باید در شهریور برگزار شود شکسته شد.

شوشتری در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص روند آماری مدارس دو شیفته در سال جاری، اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری این آمار نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته کما اینکه ما در سال های گذشته حتی مدارس سه شیفته هم داشتیم.


برچسب ها: مدارس دوشیفته - آموزش و پرورش خراسان رضوی - خراسان رضوی - مدارس - مدیر کل آموزش و پرورش - مدارس ابتدایی - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مدارس دوشیفته خراسان رضوی درمقطع ابتدایی است

بیشترین مدارس دوشیفته خراسان رضوی درمقطع ابتدایی است