مطالب مرتبط:
افزایش نگران کننده آمار خودکشی در محیط های دانش آموزی، دانشجویی و کارگری | هشدار متخصصان درباره بحران جوانان 15 تا 30 سال
آغاز مسابقات آغاز مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه فتح و فراجای کهگیلویه و بویراحمد
افزایش 1300 درصدی اعتبارات «هیات های ورزشی» کرمانشاه در 2 سال گذشته
تحول در ایجاد زیرساخت های ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد
فیلم | یازدهمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی و دانشجویی آزاد ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 02:252024-09-15اجتماعي

افزایش 107 هزار متری فضای ورزشی دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو سال و یک ماه اخیر فضای ورزشی دانش آموزی این استان بیش از 107 هزار متر افزایش یافت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو سال و یک ماه اخیر فضای ورزشی دانش آموزی این استان بیش از 107 هزار متر افزایش یافت.

فرشید کرمی در جمع خبرنگاران افزود: طی دو سال و یک ماه اخیر در دو بخش عمرانی و سلامت آموزش و پرورش استان اقدامات منحصربه فرد و خیلی خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات 27 صدم درصد مالیات اعتبارات خیلی خوبی را جذب کردیم، اظهارکرد: با استفاده از این اعتبارات و طرح شهید سلیمانی که توسعه و ارتقای زیرساخت های ورزشی مناطق محروم اولویت دارد، توانستیم سوله 8 سالن چند منظوره ورزشی در بخش های لوداب، کاکان، دیشموک و شهرهای لنده و مارگون و عشایر را نصب کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای هر کدام از این سالن های چند منظوره ورزشی حدود یک میلیارد و 450 میلیون تومان هزینه شد است.

کرمی با بیان اینکه قبل از این مدت به اندازه انگشتان یک دست چمن مصنوعی در این استان وجود نداشت، تصریح کرد: 148 چمن مصنوعی درون مدرسه ای در سطح استان با حضور وزیر آم


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - بویراحمد - کهگیلویه - معاون تربیت بدنی - دانش آموزی - فضای ورزشی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 107 هزار متری فضای ورزشی دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر

افزایش 107 هزار متری فضای ورزشی دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر