مطالب مرتبط:
تصاویر/ مراسم عزاداری ایام آخر صفر در بازار شهرستان ساری
مراسم عزاداری نیروهای مسلح همزمان با 28 صفر در یزد برگزار می شود
برگزاری مراسم عزاداری ویژه 28 صفر در سنندج
مراسم عزاداری نیروهای مسلح در یزد برگزار می شود
تغییر ساعت مراسم عزاداری ایام آخر صفر در مساجد کیش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 11:002024-09-01سياسي

حرکت هیئات مذهبی و مراسم دسته جات عزاداری در ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: فردا همزمان با بیست و هشتم ماه صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم حرکت دسته جات عزاداری در مرکز شهر ملایر برگزار می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: فردا همزمان با بیست و هشتم ماه صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم حرکت دسته جات عزاداری در مرکز شهر ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد فارسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: فردا دوشنبه 12 شهریورماه ساعت 10 صبح دسته جات عزاداری از میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد جامع حرکت می کنند و مراسم بعد از عزاداری، سینه زنی و سخنرانی به اقامه نماز ظهر ختم می شود.

وی با بیان که در سطح شهر نیز هیئات مذهبی گوناگون به عزاداری می پردازند، افزود: امسال در ماه محرم و صفر 170 مبلغ و مبلغه به روستاها و شهرهای ملایر اعزام شدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: در برخی روایات، ماه صفر را به نحوست یاد کرده اند و تعدادی از علما مانند شیخ عباس قمی به علت رحلت اشرف مخلوقات و وقوع جنگ های مختلف اعم از جنگ صفین و یا اسارت اهل بیت(س)، آن را نحس دانسته اند.


برچسب ها: دسته جات عزاداری - عزاداری - شهادت امام حسن مجتبی - رحلت پیامبر اکرم - تبلیغات اسلامی - امام حسن مجتبی - شهادت امام حسن
آخرین اخبار سرویس:

حرکت هیئات مذهبی و مراسم دسته جات عزاداری در ملایر

حرکت هیئات مذهبی و مراسم دسته جات عزاداری در ملایر