مطالب مرتبط:
برداشت غیرمجاز شن و ماسه از تِلار در سوادکوه شمالی
جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه بادی در اراضی ملی زرند
ابلاغ رای شورای عالی معادن درخصوص افزایش عمق برداشت معادن شن و ماسه
بازار مدارس در گلستان زیر ذره بین بازرسان
تشدید گشت های بازرسی تنظیم بازار در سرابله/ برخورد با متخلفان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 09:302024-09-19سياسي

برداشت شن و ماسه زیر ذره بین ماموران بازرسی و دادستانی گلستان


رییس کل دادگستری گلستان از تصویب ورود بازرسی برای بررسی مجوزهای برداشت شن و ماسه در این استان در جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال خبر داد.

- برداشت شن و ماسه زیر ذره بین ماموران بازرسی و دادستانی گلستان ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان از تصویب ورود بازرسی برای بررسی مجوزهای برداشت شن و ماسه در این استان در جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال خبر داد.

حیدر آسیابی امروز پنجشنبه 29 شهریور در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان با انتقاد از وضعیت نابسامان برداشت شن و ماسه در استان اظهار کرد: متاسفانه بررسی ها و مطالب ارائه شده از سوی دستگاه های متولی در جلسه امروز نشان می دهد 50 درصد برداشت های شن و ماسه در گلستان به صورت غیرمجاز و توسط افرادی صورت می گیرد که پروانه بهره برداری ندارند.

آسیابی با تاکید اینکه همه مجوزهای برداشت شن و ماسه در استان بررسی می شود، افزود: این درصد، حجم عظیمی را در بر می گیرد که هم به اراضی مستعد کشاورزی و رودخانه ها آسیب می زند و هم به علت نادیده گرفته شدن اصول ایمنی در محیط های برداشت ، مخاطرات جانی برای مردم دارد.

آسیابی با بیان این که برخی برداشت ها در مراکز ِ دارای مجوز نیز مشکل دارد، افزود: گزارش ها حاکی از این است که در برخی از مجوز های صادره ، ضوابط قانونی و آیین نامه مربوطه برای برداشت


برچسب ها: برداشت شن و ماسه - شورای حفظ حقوق بیت المال - شن و ماسه - رییس کل دادگستری گلستان - گلستان - برداشت - حقوق بیت المال
آخرین اخبار سرویس:

برداشت شن و ماسه زیر ذره بین ماموران بازرسی و دادستانی گلستان

برداشت شن و ماسه زیر ذره بین ماموران بازرسی و دادستانی گلستان