موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان برنامه و بودجه - سازمان تامين اجتماعي - سازمان برنامه - پسر ديگو مارادونا - افزايش تعرفه اينترنت - احياي شب بيست و يكم - بيمارستان ابن الخطيب - جهاددانشگاهي - نشست گروه جي 20 - كارنامه آزمون استخدامي - بيشه دراز - مصدوميت شهريار مغانلو - بادام مامايي - هواپيماي پرسپوليس - دبير هيأت دولت - كشتي پهلواني

مطالب مرتبط:
بنزین ایران با چه قیمتی به خارج از کشور صادر می شود؟
فریب کاسبی جدید بنزین را نخورید
مردم درباره تغییر قیمت بنزین چه نظری دارند؟
کاسبی جدید با نام شارژ کارت سوخت| 3 میلیون بده 6000 لیتر بنزین سهمیه ای بگیر!
افزایش هفت درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به پارسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 10:052024-09-04اقتصادي

« بنزین نداریم»؛ نفتکش ها در ترافیک!


درحالی شهروندان و مسافران غرب مازندران برای سوخت گیری، مسیرهای کیلومتری طی می کنند که به گفته متولیان امر ترافیک سنگین و نرسیدن نفتکش ها سبب غیرفعال شدن مقطعی برخی جایگاه ها شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: شهروندان و مسافران وارده به غرب مازندران از حوالی ظهر روز سه شنبه با تعطیلی و عدم ارائه خدمات در برخی جایگاه های سوخت در منطقه مواجه بودند و جلوی ورودی برخی جایگاه ها نوشته شده بود بنزین نداریم .

ورود بی سابقه مسافران و گردشگران به استان مازندران در تعطیلات جاری در حالی است که شمار آن تا بیش از 20 میلیون مسافر تخمین زده می شود و افزایش تردد در راه ها و مسافرت ها، مشکلاتی را برای اهالی بومی و مسافران داشته است.

تعطیلی موقتی و چندساعته جایگاه های سوخت در برخی مناطق غرب مازندران نیز از تبعات حضور گسترده مسافران و حجم بالای سفرها در سایه ضعف زیرساخت ها در این مناطق محسوب می شود و با آنکه کارشناسان و صاحبنظران بارها بر تقویت زیرساخت ها متناسب با جمعیت شناور و گردشگران تاکید کرده اند اما همچنان شاهد نارسایی هایی در این بخش ها هستیم.

قفل و یکطرفه شده جاده کندوان و بروز مشکل برای اهالی حاشیه نشین و بومی از یک سو، کمبود سوخت و تعطیلی موقتی جایگاه ها، افزایش مصرف انرژی، زیرساخت های محدود درمانی و گردشگری و غیره از دیگر


برچسب ها: مسافر - مسافران - غرب مازندران - مازندران - جایگاه های سوخت - شهروندان - استان مازندران
آخرین اخبار سرویس:

« بنزین نداریم»؛ نفتکش ها در ترافیک!

« بنزین نداریم»؛ نفتکش ها در ترافیک!