مطالب مرتبط:
ورود موج پاییزی بارش ها به کشور از روز شنبه
نخستین موج پاییزی بارش ها از روز شنبه وارد کشور می شود
ورود سامانه جدید بارشی به کشور از سه شنبه/ پیش بینی وضعیت بارش ها در پاییز امسال
زمان دقیق ورود سامانه بارشی به کشور مشخص شد/ بارش شدید باران در 4 استان/ هشدار صادر شد
زمان دقیق ورود سامانه بارشی به کشور مشخص شد/ بارش شدید باران در 4 استان/ هشدار صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 07:202024-09-18اجتماعي

ورود موج جدید بارش های پاییزی به کشور از روز جمعه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

صادق ضیاییان رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت وگو با با اشاره به اینکه از روز جمعه (30 شهریور) موج جدید بارش ها وارد کشور می شود، گفت: امروز (چهارشنبه، 28 شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز و فردا (پنجشنبه، 29 شهریور) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

ضیاییان در ادامه تاکید کرد: روز جمعه در شمال غرب و گیلان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می دهدو روز شنبه (31 شهریور) در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی؛ امروز و فردا در نوار شرقی، بخش هایی از مرکز و استا


برچسب ها: پیش بینی - سازمان هواشناسی - رگبار و رعدوبرق - ورود سامانه بارشی جدید - مدیریت بحران - ورود سامانه بارشی - سامانه بارشی جدید
آخرین اخبار سرویس:

ورود موج جدید بارش های پاییزی به کشور از روز جمعه

ورود موج جدید بارش های پاییزی به کشور از روز جمعه