مطالب مرتبط:
مشکل قطعی آب برخی مناطق کازرون فارس رفع شد
مشکل قطعی آب برخی از نقاط کازرون رفع شد
مشکل قطعی آب برخی از نقاط کازرون رفع شد
قانون به نفع پرسپولیس و تراکتور / مشکل اورونوف رفع شد
رفع مشکل قانونی نکونام؛ جواد روی نیمکت استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 09:452024-08-27سياسي

مشکل قطع آب در کازرون رفع شد


رییس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور گفت: مشکل قطع آب در برخی از نقاط شهر کازرون که قرار بود تا 48 ساعت به طول انجامد، رفع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،رییس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس اظهار کرد: در جهت صیانت از حقوق عامه و با ورود بازرسی این استان مشکل قطع آب برخی از نقاط کازرون که قرار بود تا 48 ساعت به طول انجامد در کمترین زمان ممکن مرتفع شد.

کاظم اکرمی با اشاره به قطع آب در برخی از نقاط شهرستان کازرون بیان کرد: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر قطع آب در این شهرستان به علت شکستگی و تعمیرات خط اصلی آبرسانی این شهرستان، گروه امور اقتصادی ماموریت یافت به موضوع ورود کند.

اکرمی با بیان اینکه قرار بود قطع آب 48 ساعت به طول انجامد، گفت: با توجه به گرمی شدید هوا در این منطقه، بازرسی استان فارس رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داد و طی هماهنگی با مدیرعامل آب منطقه ای استان و اعزام تیم تعمیرات به شهرستان، در حالی که چند ساعت بیشتر از قطع آب نمی گذشت، این مشکل رفع شد.

به علت شکستگی و تعمیرات خط اصلی شبکه آبرسانی شهر کازرون در بیشتر نقاط این شهر از دیروز آب قطع یا با کاهش فشار آب مواجه شده بود.


برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور - قطع آب - بازرس - سازمان بازرسی - بازرسی - کازرون - قرار بود
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطع آب در کازرون رفع شد

مشکل قطع آب در کازرون رفع شد