مطالب مرتبط:
برگزاری سومین جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان
برگزاری جشنواره شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر در یزد
برگزاری نخستین جشنواره استانی مد و لباس در زنجان کلید خورد
کاهش تدریجی دمای هوا در سیستان و بلوچستان
حمایت ویژه از سرمایه گذاران حوزه گردشگردی در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 10:352024-08-31فرهنگي

برگزاری سومین جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری سومین جشنواره زیست بوم این استان در بخش هدایای فرهنگی در کنار رشته های عکاسی و گرافیک خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری سومین جشنواره زیست بوم این استان در بخش هدایای فرهنگی در کنار رشته های عکاسی و گرافیک خبر داد.

علی سرگزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سومین جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی در سه رشته گرافیک، عکاسی و هدایای فرهنگی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به وجود هنرمندان مستعد در بخش هدایای فرهنگی در سیستان و بلوچستان، ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این بخش از جشنواره زیست بوم، می توانند آثار خود شامل صنایع دستی، تابلو، آثار ترکیبی از هنرهای بومی استان و هنری را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دفتر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در خرمشهر 14، تا 25 شهریور ماه، آماده پذیرش آثار هنرمندان در بخش هدایای فرهنگی است، همچنین علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09155435346 تماس بگیرند.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - بلوچستان - جشنواره - زیست بوم - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان

برگزاری سومین جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان