مطالب مرتبط:
شهردار: طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند
امیر صباحی فرد: آسمان خلیج فارس تحت رصد دائمی پدافند هوایی است
زوج بازیگر به آمریکا مهاجرت کردند
آسمان خلیج فارس تحت رصد دائمی پدافند هوایی است
مهاجرت دو زوج بازیگر جنجالی تلویزیون به آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 10:152024-09-16اجتماعي

طرح زوج و فرد در کرج باید دائمی شود


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهر ماه و ایجاد ترافیک سنگین صبح و ظهر گاهی و ترافیک هسته مرکزی این کلانشهر پیشنهاد اجرای طرح دائمی ترافیک یا زوج و فرد را داد.

- ایسنا/البرز رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازگشایی مدارس در اول مهر ماه و ایجاد ترافیک سنگین صبح و ظهر گاهی و ترافیک هسته مرکزی این کلانشهر پیشنهاد اجرای طرح دائمی ترافیک یا زوج و فرد را داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی در شصت و هفتمین جلسه کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر به کسری نیروی انسانی پلیس راهور اشاره کرد و گفت: انتظاراتی که مدیریت شهری از پلیس راهور دارد به همین دلیل کسری نیروی انسانی برآورده نمی شود.

وی با بیان اینکه 50 درصد ترافیک شهر با نظارت و حضور پلیس راهور و جلوگیری از تخلفات شهروندان از جمله پارک دوبل رفع می شود، عنوان کرد: تحقق این مهم نیازمند تلاش بیشتر این دستگاه است که امیدواریم شاهد این امر باشیم.

وی همچنین به اجرای طرح زوج و فرد در دوره ششم مدیریت شهری در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز انتظار می رفت که در راستای اجرای دائمی طرح در طول سال کوشا باشد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر - کمیسیون شهرسازی و معماری - ترافیک - شورای اسلامی شهر کرج - شورای اسلامی - کمیسیون شهرسازی - پلیس راهور
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد در کرج باید دائمی شود

طرح زوج و فرد در کرج باید دائمی شود