مطالب مرتبط:
عتبات عالیات در عراق و ایران مایه وحدت و اتحاد میان دو ملت هستند
اربعین، رمز وحدت و همدلی ایران و عراق
تقدیر و تشکر سفارت ایران از ملت و دولت عراق در پایان اربعین 1403
اربعین حسینی، نماد وحدت و ایستادگی مردم ایران
خدمات درمانی، فرهنگی و اجتماعی ایران به زائران اربعین در عراق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 21:302024-08-25سياسي

عتبات عالیات در عراق و ایران مایه وحدت و اتحاد میان دو ملت هستند


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد مروی که به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده بود، طی دیدارهای جداگانه با تولیت ‎ های آستان ‎ های مقدس علوی، - تولیت آستان قدس رضوی گفت: عتبات عالیات در عراق و ایران مایه وحدت و اتحاد میان این دو ملت هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد مروی که به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده بود، طی دیدارهای جداگانه با تولیت ‎ های آستان ‎ های مقدس علوی، حسینی، عباسی، کاظمین و عسکریین از میزبانی و خدمت رسانی شایسته آنها به زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها با اشاره به حضور حماسی و ده ها میلیونی محبان اهل بیت (ع) در راهپیمایی اربعین، تصریح کرد: عتبات عالیات در عراق و ایران مایه وحدت و اتحاد میان این دو ملت هستند، به برکت وجود حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) رابطه دوستی و روحیه برادری عمیقی بین مردم این دو کشور برقرار است.

وی با بیان اینکه ایران و عراق دو کشور قدرتمند و دارای تمدن کهن هستند، تصریح کرد: بسیاری از کشورهای اسلامی دارای چنین تمدن، اقتدار و قدرتی نیستند؛ لذا دشمن نسبت به اتحاد و همدلی مردم این دو کشور بزرگ منطقه نگرانی و واهمه دارد.


برچسب ها: راهپیمایی اربعین - راهپیمایی اربعین حسینی - تولیت آستان قدس رضوی - اربعین حسینی - عتبات عالیات - عراق و ایران - تولیت آستان قدس
آخرین اخبار سرویس:

عتبات عالیات در عراق و ایران مایه وحدت و اتحاد میان دو ملت هستند

عتبات عالیات در عراق و ایران مایه وحدت و اتحاد میان دو ملت هستند