مطالب مرتبط:
وحدت، قوی ترین عامل برای اقتدار امت اسلامی در مقابل دشمنان
پزشکیان در دیدار اعضای چهارچوب هماهنگی تشکل های شیعیان عراق: عامل موفقیت ما نگاه و زبان مشترک است/ یکی از پیام های سفر بنده به عراق اعلام وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی بود
عامل موفقیت ما نگاه و زبان مشترک است/ یکی از پیام های سفر بنده به عراق اعلام وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی بود
رییس جمهور: هدف اصلی ما وحدت، انسجام و وفاق در کل امت اسلامی است
پزشکیان: هدف اصلی وحدت، انسجام و وفاق در امت اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 11:152024-09-19سياسي

وحدت، بزرگ ترین عامل انسجام و اقتدار امت های اسلامی


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: وحدت، مهم ترین عامل اقتدار، اتحاد و انسجام امت های اسلامی برای تشکیل حکومت عدل گستر جهانی و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: وحدت، مهم ترین عامل اقتدار، اتحاد و انسجام امت های اسلامی برای تشکیل حکومت عدل گستر جهانی و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

احمدعلی مقدم در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) بزرگ ترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده و امام راحل با نامگذاری هفته وحدت سبب تقویت اتحاد و همبستگی مسلمانان شد تا دشمن از این اختلاف مذاهب به نفع خود استفاده نکند.

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر و امام جعفر صادق (صلوات الله علیهما) افزود: دشمنان جهان اسلام بزرگ ترین هدفشان از جنگ و فتنه میان مسلمانان، تفرقه افکنی و تضعیف اتحاد امت اسلامی است چرا که از این طرق خیلی زودتر به خواسته های نامشروع و استعماری خود می رسند بنابراین راه رسیدن مسلمانان جهان به منافع مشترک، هوشیاری و مقاومت برای تحقق وحدت حداکثری است.

مقدم با تاکید براینکه هدف و نتیجه نهایی وحدت جهان اسلام، رسیدن به تمدن نوین اسلامی است؛ عنوان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با علمای اهل سنت تاکید بسیاری بر


برچسب ها: اسلام - اسلامی - حزب موتلفه اسلامی - منجی عالم بشریت - وحدت - بزرگ ترین - هفته وحدت
آخرین اخبار سرویس:

وحدت، بزرگ ترین عامل انسجام و اقتدار امت های اسلامی

وحدت، بزرگ ترین عامل انسجام و اقتدار امت های اسلامی