مطالب مرتبط:
سقف بودجه تیم های آسیایی افزایش یافت
تلاش دقیقه نودی برای افزایش سقف بودجه تیم های آسیایی
سقف بودجه تیم های آسیایی افزایش یافت
سقف بودجه تیم های آسیایی افزایش یافت؟
سقف بودجه تیم های آسیایی افزایش یافت؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 12:402024-09-12ورزشي

افزایش سقف بودجه؛ به نام تیم های آسیایی، به کام سپاهان


در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند برای کمک به نمایندگان ایران در آسیا با افزایش سقف بودجه موافقت کرده اند اما شواهد و قرائن خلاف این را نشان می دهد.

- در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند برای کمک به نمایندگان ایران در آسیا با افزایش سقف بودجه موافقت کرده اند اما شواهد و قرائن خلاف این را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز (چهارشنبه) فشارها برای افزایش سقف بودجه به اوج خود رسید و نهایتا نورشرق، رییس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برای کمک به تیم های آسیایی، سقف بودجه نمایندگان ایران در لیگ نخبگان (استقلال و پرسپولیس) یک میلیون و 300 هزار دلار و نمایندگان ایران در لیگ سطح دوم قهرمانان آسیا (سپاهان و تراکتور) یک میلیون دلار افزایش یافته است.

البته آن طور که نورشرق اعلام کرد، این افزایش سقف بودجه به صورت علی الحساب انجام می شود و اگر عملکرد چهار تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در آسیا به شکلی باشد که پاداش شان کمتر از میزان افزایش سقف بودجه باشد، ما به تفاوت آن از سقف بودجه سال آینده کسر خواهد شد.

آیا واقعا دغدغه تیم های آسیایی وجود داشته است؟ در حال حاضر، نه تنها فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم ها به پایان رسیده بلکه فرصت اولیه ارسال فهرست آسیایی هم تمام شده است.


برچسب ها: نمایندگان ایران - سقف بودجه - مسئولان فدراسیون فوتبال - فدراسیون فوتبال - نمایندگان ایران در آسیا - افزایش - نمایندگان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف بودجه؛ به نام تیم های آسیایی، به کام سپاهان

افزایش سقف بودجه؛ به نام تیم های آسیایی، به کام سپاهان