مطالب مرتبط:
رفع مشکلات اسناد مالکیت دولتی و مردمی در نقاط مختلف استان بوشهر
رفع مشکل تامین سوخت یک مجتمع آلیاژی در استان فارس
اخراج دو بازیکن در دستور کار نکونام
رفتار حکیمانه با مردم دستور کار پلیس است
دادستان کل کشور: جذب یک هزار و 150 نفر قاضی در دستور کار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 18:052024-09-01سياسي

رفع معضلات ثبتی و مالکیتی قدیمی استان ها با جدیت در دستور کار است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه سفر غیر رسمی با رییس قوه قضاییه به استان بوشهر، در ارتباط وبیناری با مدیران ثبتی کشور خواستار تداوم اقدامات جهادی جهت رفع معضلات ثبتی و مالکیتی قدیمی در استان ها شد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه سفر غیر رسمی با رییس قوه قضاییه به استان بوشهر، در ارتباط وبیناری با مدیران ثبتی کشور خواستار تداوم اقدامات جهادی جهت رفع معضلات ثبتی و مالکیتی قدیمی در استان ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی که به همراه رییس قوه قضاییه و در راستای رفع مشکلات مالکیتی چند ده ساله مالکیتی و اهدای اسناد مالکین به استان بوشهر سفر کرده است، با حضور در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و در ارتباط وبیناری با مدیران ثبتی کشور در یکصد و بیست و هفتمین نشست شورای تحول و تعالی سازمان ثبت، رفع معضلات قدیمی مالکیتی در استان ها و صدور اسناد مردم و دولت با رفع این موانع را از برنامه های جدی سازمان ثبت در سال های اخیر عنوان کرد و گفت: با تأکیدات و حمایت های رییس قوه قضاییه تا کنون بسیاری از این مسائل حل و فصل شده و این روند با اقدامات جهادی مدیران و کارکنان این سازمان و دادگستری های کل استان ها تداوم خواهد یافت.


برچسب ها: ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد و املاک - رییس قوه قضاییه - استان - استان بوشهر - سازمان ثبت اسناد - استان ها
آخرین اخبار سرویس:

رفع معضلات ثبتی و مالکیتی قدیمی استان ها با جدیت در دستور کار است

رفع معضلات ثبتی و مالکیتی قدیمی استان ها با جدیت در دستور کار است