مطالب مرتبط:
رحمتی: در تعطیلات عقب ماندگی بدنی را جبران کردیم
در تعطیلات عقب ماندگی بدنی را جبران کردیم | اخبار ورزشی
در تعطیلات عقب ماندگی بدنی را جبران کردیم
مدیران برای جبران عقب ماندگی زیرساختی گنبدکاووس تدبیر کنند
قانون جهش تولید مسکن برای جبران عقب ماندگی گذشته است/ مشکلات پایتخت صرفاً در شهرداری حل نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 15:252024-09-20سياسي

عقب ماندگی 18 ساله تکمیل «سد سبلان» جبران می شود


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد وزیر نیرو قرار است عقب ماندگی 18 ساله تکمیل پروژه پایاب سد سبلان جبران شده و شاهد تکمیل آن در آینده نزدیک باشیم.

- بابک رضازاده در گفت و گو با از دخالت در عزل و نصب ها پرهیز می کنیم اما معتقدیم نظارت ها باید به نحوی باشد تا کوچک ترین گام خطایی در مسیر خدمت به مردم برداشته نشود.

رضازاده از پایش دقیق فعالیت دستگاه های اجرایی و نحوه پاسخگویی آنها به مردم خبر داد و بیان کرد: با هیچکس تعارف نداریم و مدیر توانمند قطعاً ادامه کار خواهد داد اما مشگین شهر جایی برای مدیران ضعیف و ناتوان نخواهد بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی فرماندار مشگین شهر قرار است ردیف اعتبارات ملی منطقه احصا شده و نحوه هزینه کرد آن در سال های اخیر مشخص شود چرا که به تناسب تخصیص اعتبارات ملی رشد قابل قبولی را در مشگین شهر شاهد نیستیم.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تکمیل پایاب سد سبلان نه تنها کشاورزان منطقه به تولید ثروت بیشتر دست می یابند بلکه اهالی ارشق و روستاهای اطراف از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.

قابلیت کشاورزی و گردشگری مشگین شهر باید به نقطه بهره وری برسد رضازاده گفت: این جای تأسف است که با گذشت 47 سال از انقلاب بسیاری از شهرها و روستاهای ما حتی مرکز استان با چالش کم


برچسب ها: مشگین شهر - نماینده مردم مشگین شهر - اعتبارات ملی - نماینده مردم - عقب ماندگی - فرماندار مشگین شهر - دستگاه های اجرایی
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی 18 ساله تکمیل «سد سبلان» جبران می شود

عقب ماندگی 18 ساله تکمیل «سد سبلان» جبران می شود