مطالب مرتبط:
آمریکا مدعی آموزش نیروهای نظامی روسیه در ایران شد
آینده ایران در جوانی جمعیت نهفته است
آینده ایران در گرو اجرای درست قانون جوانی جمعیت است
بیت سیاح: مدال طلایم فدای تک تک مردم ایران / کمیته بین المللی پارالمپیک را به خدا سپردم
آمریکا رسما ایران را متهم کرد؛ ما به صورت آشکار و خصوصی به ایران هشدار داده بودیم ... !
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 18:252024-09-10سياسي

آموزش کمیته صلیب سرخ اربعین به جمعیت هلال احمر ایران داده شد


رییس سازمان جمعیت هلال احمر با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی گفت: بیش از 40 کشور خارجی، در کنگره اربعین شرکت و مصوب کردند که آموزش کمیته صلیب سرخ اربعین را به جمعیت هلال احمر ایران دهند و این افتخار و برگ سبزی برای جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان جمعیت هلال احمر با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی گفت: بیش از 40 کشور خارجی، در کنگره اربعین شرکت و مصوب کردند که آموزش کمیته صلیب سرخ اربعین را به جمعیت هلال احمر ایران دهند و این افتخار و برگ سبزی برای جمهوری اسلامی است.

  پیرحسین کولیوند عصر امروز 20 شهریورماه در نخستین کنگره 119 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت جمعیت هلال احمر استان کرمان (سرو سرخ) اظهار کرد: در هفته بسیج، کنگر ملی ییش از 2500 شهید امدادگر برگزار می شود.

وی با اشاره به رشادت ها و ایثارهای شهدا عنوان کرد: شهادت برترین نوع فداکاری است و مومنانی مردانه در این راه رفتند و شهید شدند.

به اعتقاد رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور، از اقصی نقاط کشور مومنان در جبهه حضور یافتند و همه با هم یک دل و یک صدا بودند.

به گفته وی، فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی، حرمت حفظ کردن و تقوی پیشه کردن را باید به جوانان منتقل کنیم و یکی از راه های آن برگزاری چنین کنگره هایی است.


برچسب ها: جمعیت هلال احمر - جمعیت هلال احمر ایران - هلال احمر - اربعین - پیاده روی اربعین حسینی - پیاده روی اربعین - جمعیت
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کمیته صلیب سرخ اربعین به جمعیت هلال احمر ایران داده شد

آموزش کمیته صلیب سرخ اربعین به جمعیت هلال احمر ایران داده شد