مطالب مرتبط:
برگزاری همایش بزرگ جاماندگان پیاده روی اربعین در سیستان و بلوچستان
تولید برق در سیستان و بلوچستان 340 مگا وات افزایش یافت
همایش بزرگ جاماندگان پیاده روی اربعین در سیستان و بلوچستان
افتتاح 68 طرح در تفتان سیستان و بلوچستان آغاز شد
حادثه اتوبوس زائران اربعین در بلوچستان پاکستان 12 قربانی گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 07:202024-08-26اقتصادي

گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد


معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 144 هزار و 239 خانوار ساکن در مناطق شهری و بیش از سه هزار و 551 خانوار ساکن در روستاهای سیستان و بلوچستان از گازشهری برخوردار شدند و همچنان مسیر خدمت با قوت ادامه دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 144 هزار و 239 خانوار ساکن در مناطق شهری و بیش از سه هزار و 551 خانوار ساکن در روستاهای سیستان و بلوچستان از گازشهری برخوردار شدند و همچنان مسیر خدمت با قوت ادامه دارد.

منصور بیجار در گفت وگو با ایسنا، افزود: علاوه بر شهرها و روستاهای استان گاز دار کردن خطوط انتقال ایرانشهر - چابهار با اعتبار 400 میلیون یورو، زاهدان - زابل، خط انتقال ایرانشهر- خاش- میرجاوه و گازرسانی به کارخانه سیمان سیستان، نیروگاه چابهار، کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر انجام شده و عملیات گازرسانی به صنایع شهر زاهدان و شهرک کامبوزیا این شهرستان نیز آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: سعی بر آن است تا با رساندن این موهبت الهی به اقصی نقاط سیستان و بلوچستان در کمترین زمان ممکن علاوه بر رفع یکی از اصلی ترین دغدغه های هم استانی های عزیز که همان تامین سوخت مورد نیاز است، جان تازه ای به صنایع استان و بخش تولید بخشیده شود.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان - معاون عمرانی استاندار - روستاهای - ادامه دارد
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد

گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد