مطالب مرتبط:
دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس فدراسیون جهانی قایقرانی
آغاز دور جدید اردوی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه
حسرت جام جهانی بر دل جوانان بسکتبال/ ایران پشت سد نیوزیلند ماند
شکست تیم بسکتبال جوانان ایران مقابل نیوزلند
4 آزادکار کشتی ایران در نیمه نهایی قهرمانی جوانان جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 09:252024-09-08سياسي

دنبال این هستم برای جوانان پرونده درست نشود


حاج آقا در پاسخ گفتند آقای موسوی اردبیلی حرف شما کاملا درست است.

شما دنبال این هستید که پرونده هایتان کم شود من دنبال این هستم که برای جوانان پرونده درست نشود و جوانان به سمت انحراف نروند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: کتاب شمع محفل نوشته محمدعلی عباسی اقدم توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی اردیبهشت ماه امسال در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

این کتاب با محوریت مرور و بررسی زندگی آیت الله مجتبی تهرانی، پنجمین جلد از مجموعه قله ها به آسمان نزدیکترند است که عناوینش با پژوهش و گردآوری عباسی اقدم منتشر می شوند.

اقیانوس آرام ، آن مرد بی نهایت ، کرشمه ماه و بهشتی در این حوالی عناوین دیگر مجموعه مورد اشاره هستند که درباره علامه محمدحسین طباطبایی، امام خمینی (ره)، آیت الله محمدتقی بهجت و آیت الله شهید بهشتی منتشر شده اند.

تاکنون دومقاله زیر درباره شخصیت های شهید آیت الله سیدمحمد حسینی و آیت الله سیدروح الله خمینی در مرور و بررسی کتاب های مجموعه قله ها به آسمان نزدیک ترند طی روزهای اردیبهشت و خرداد 1403 در مهر منتشر شده اند.

* نگاه عرفانی و عاشقانه امام به زندگی/ظاهر و غذای مورد علاقه امام در ادامه، زندگی آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی را که بخشی از تاریخ معاصر کشور را نیز شامل می شود، براساس کتاب شمع محفل مر


برچسب ها: آیت الله - نمایشگاه بین المللی کتاب - دفتر نشر فرهنگ اسلامی - جوانان - پرونده - نمایشگاه بین المللی - موسوی اردبیلی
آخرین اخبار سرویس:

دنبال این هستم برای جوانان پرونده درست نشود

دنبال این هستم برای جوانان پرونده درست نشود