مطالب مرتبط:
 تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در البرز
اعلام تمهیدات ترافیکی پیاده روی مراسم جاماندگان اربعین 1403
برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کازرون و کوهچنار
محدودیت ترافیکی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در بندرعباس
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در خراسان شمالی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 10:002024-08-24اجتماعي

تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی درالبرز اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال تمهیدات ترافیکی همزمان با آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این استان خبرداد.

- کرج-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال تمهیدات ترافیکی همزمان با آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این استان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پلیس البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: این تمهیدات به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده اجرای مراسم از ساعات اولیه بامداد روز یکشنبه چهارم شهریور اعمال می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی در کلانشهر کرج از آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به سمت میدان توحید، میدان شهدا و در طول خیابان شهید بهشتی تا امامزاده محمد (ع) و از میدان حصارک به سمت خیابان بهشتی، خیابان انقلاب تا امامزاده محمد (ع) محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

رحمتی پور افزود: برای سهولت تردد شهروندان مسیرهای جایگزین شامل مسیر شمالی از میدان کرج، خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، خیابان شرع پسند (بهار)، بلوار طالقانی شمالی، خیابان شهید مطهری، فلکه اول رجایی شهر و بلوار سربازان گمنام به سمت میدان حصارک و در مسیر جنوبی از تقاطع مصباح، هفت تیر، بلوار دانش آموز، درختی، تقاطع گلزار، بلوار گلزار غربی و بالعکس پیش بینی شده است.


برچسب ها: جاماندگان اربعین - تمهیدات ترافیکی - پلیس راهنمایی و رانندگی - اربعین حسینی - راهنمایی و رانندگی - ترافیک - ترافیکی
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی درالبرز اعلام شد

تمهیدات ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی درالبرز اعلام شد