مطالب مرتبط:
مدیریت بازار نهاده ها توسط بخش خصوصی، صنعت را از بحران دور می کند
آسیاتک موفق به کسب رتبه در سه بخش از جشنواره فاوا شد
نقش 95درصدی بخش خصوصی در صنعت غذا
بخش خصوصی در ورزش فکر درآمد است تا سلامت افراد/استان البرز 66 منطقه محروم دارد
بخش خصوصی در ورزش فکر درآمد است تا سلامت افراد/استان البرز 66 منطقه محروم دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 15:102024-09-15سياسي

به حضور بخش خصوصی در حوزه فاوا باور دارم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی کشور و استان ها با بیان اینکه در دهه گذشته اتفاقات خوبی در .

- مدیران ستادی و استانی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در جلسه ای با دکتر هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، به طرح مسایل، مشکلات، راهکار ها و پیشنهادات خود برای بهبود فضای کسب وکار ها و ارتقای سهم اقتصاد دیجیتال در کشور پرداختند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی کشور و استان ها با بیان اینکه در دهه گذشته اتفاقات خوبی در حوزه دیجیتالِ فضای کسب و کار کشور افتاده است، اما با نقطه مطلوب فاصله داریم، بر سرعت گرفتن ضرب آهنگ تلاش ها در این حوزه تاکید کرد.

هاشمی در این دیدار اعلام کرد، برای همکاری در رفع ناترازی های انرژی و افزایش بهره وری در فضای صنایع، معادن، نفت و سلامت با استفاده از مدیریت هوشمند انرژی و فناوری اطلاعات آمادگی داریم.


برچسب ها: سازمان نظام صنفی - سازمان نظام صنفی رایانه ای - ارتباطات و فناوری اطلاعات - نظام صنفی رایانه ای کشور - سازمان نظام - ارتباطات و فناوری - نظام صنفی رایانه
آخرین اخبار سرویس:

به حضور بخش خصوصی در حوزه فاوا باور دارم

به حضور بخش خصوصی در حوزه فاوا باور دارم