مطالب مرتبط:
محکومیت قاچاقچی سوخت در ارومیه
محکومیت قاچاقچی سوخت در ماکو
محکومیت سزای قاچاقچی کالا
محکومیت قاچاقچی لوازم آشپزخانه در شهرستان ازنا
بنزین 40 هزار تومانی چقدر در تأمین سوخت نقش دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 14:402024-08-31اقتصادي

محکومیت قاچاقچی سوخت در شیراز


مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت 30 میلیارد و 432 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،غلامرضا سالاری گفت: شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز به پرونده حمل 32 هزار و 920 لیتر گازوییل به ارزش 10 میلیارد و 144 میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متخلف را به پرداخت 20 میلیارد و 288 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین با توجه به کمتر بودن ارزش کالای کشف شده نسبت به ارزش خودروی حامل سوخت، 10 میلیارد و 144 میلیون ریال معادل ارزش سوخت کشف شده به جزای نقدی اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت 30 میلیارد و 432 میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این میزان سوخت را از یک دستگاه تریلی نفتکش در مسیر شیراز_اصفهان کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.


برچسب ها: مدیرکل تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس - مدیرکل تعزیرات - تعزیرات حکومتی فارس - میلیارد - میلیون
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت قاچاقچی سوخت در شیراز

محکومیت قاچاقچی سوخت در شیراز