مطالب مرتبط:
تحقیر برانکو مقابل ژاپن؛ بدترین شکست دوران حرفه ای پروفسور رقم خورد! خبرگزاری ورزش ایران
ضرورت پیگیری امور مفقودان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس
سرمایه گذاری خارجی در ایران حداقل در کوتاه مدت بسیار غیرواقع بینانه است / خروج آمریکا از برجام، جنگ اوکراین، پیشرفت برنامه هسته ای ایران و اعتراضات دو سال گذشته چالش های روابط اقتصادی ایران و اروپا
سرلشکر سلامی: ملت ایران تحریم ها را بی تاثیر کرد/ خود آمریکا اگر تحت این فشار همه جانبه قرار می گرفت قطعاً در سال اول تحریم می شکست
سرهنگ آمریکایی: جنگ با ایران پشیمانی بی سابقه ای برایمان رقم می زند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 17:252024-09-18سياسي

ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی دوران طلایی را رقم زد


ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی دوران طلایی را رقم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود علیخانی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه با اشاره به اینکه در این دوران شاهد صحنه هایی چون ایثار، ولایت پذیری، وفاق و همدلی بین تمام مردم جامعه بودیم، افزود: در این دوران عزم و اراده ملی و تبعیت پذیری از رهبری بر کشور حاکم بود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: شهرستان گرگان در دوران دفاع مقدس توانسته هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کند که بیشترین شهدای این شهرستان در یادمان شهدای شلمچه هستند.

علی خانی اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام دفاع مقدس ما شاهد برگزاری هزار برنامه در سطح شهرستان گرگان خواهیم بود که از این تعداد 15 ویژه برنامه استانی، 115 برنامه حوزه محور و 870 برنامه محله محور است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های امسال دفاع مقدس با شعار در راه فتح قله ایم اجرایی خواهد شد، افزود: هفته دفاع مقدس هفته جهاد تببین است که مثلث مقاومت، جهاد و شهادت در آن شکل گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: شهرستان گرگان یک هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که بیشترین شهدای گرگان در یادمان شهدای شلمچه هستند.


برچسب ها: برنامه - دفاع مقدس - شهرستان گرگان - دوران - فرمانده سپاه - شهرستان - گرگان
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی دوران طلایی را رقم زد

ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی دوران طلایی را رقم زد