مطالب مرتبط:
نقش رهبرانقلاب و دولت ها / حفظ استقلال در سایه حمایت های مشروط
فیلم توفان آزاد ارمکی در آنتن زنده تلویزیون: چرا انقدر روحانی تولید می کنید
تولید برق در سیستان و بلوچستان 340 مگا وات افزایش یافت
تولید گوشت مرغ در کشور برمدار ثبات و روی ریل صادرات
مسئول تولید محتوا و ادمین اینستاگرام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 08:352024-08-26فرهنگي

تولید کتاب کودک نیازمند حمایت های دولت است


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: تولید و نشر کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در شرایطی است که برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته آن، - ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: تولید و نشر کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان در شرایطی است که برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته آن، نیازمند حمایت های دولت و متولیان این حوزه است.

روح الله قربانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد که سال گذشته 35 عنوان کتاب در این شهرستان چاپ و منتشر شده، در حالی که هیچ کدام در حوزه کتاب کودک نبوده است.

وی افزود: تعداد کتاب منتشر شده از پنج عنوان در سال 1401 به رقم 35 عنوان در سال 1402 رسیده، در حالی که شمارگان آنها 11 هزار و 300 جلد بوده و فقط 37 درصد رشد داشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل، تصریح کرد: کودکان، کتاب ها را به خاطر زیبایی ظاهری انتخاب می کنند، بنابراین انتشار کتاب کودک، نیاز به جذابیت دارد و به تصویرگری، گرافیک، فونت مناسب، صفحه آرایی، نوع کاغذ و تزیینات کتاب بستگی دارد، اما برخی ناشران به علت کاهش هزینه ها، برخی از این موارد را حذف می کنند.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - ادبیات کودک و نوجوان - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - آران و بیدگل - رییس اداره
آخرین اخبار سرویس:

تولید کتاب کودک نیازمند حمایت های دولت است

تولید کتاب کودک نیازمند حمایت های دولت است