مطالب مرتبط:
پیام تبریک استاندار کرمان در پی قهرمانی «سعید افروز» در مسابقات پارالمپیک پاریس 
پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت آغاز 73 سالگی بانک صادرات ایران
پیام تبریک رییس جمهور به سعید افروز
پیام تبریک پزشکیان برای سعید افروز برنده مدال طلا پارالمپیک
پیام تبریک پزشکیان برای سعید افروز برنده مدال طلا پارالمپیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 15:152024-09-05سياسي

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته تعاون


تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی وَ لا تَعاوَنُوا عَلَی الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ (مائده/2)همواره در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید و هرگز در راه گناه و تعدّی همکاری ننمایید.

امروزه تعاون در اقتصاد کشور از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و نمود آن را در سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در اصل 44 قانون اساسی و در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی می توان مشاهده کرد.

یکی از بهترین و موثرترین راهکار ها برای رونق اقتصادی در کشور، توجه و حمایت از تعاونی هاست که در این راستا می توان از کلام رهبری معظم انقلاب بهره گرفت که می فرمایند: من به تعاون اعتقاد دارم، تعاون چشمه جوشان اشتغال است.

تعاون و گسترش آن در کشور موجب رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می شود و جامعه را به سوی استقلال و خودکفایی سوق می دهد و حس همدلی و مشارکت را نه صرفاً میان اعضای اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، بلکه بین عموم آحاد جامعه تعمیق می نماید.

هفته تعاون، احیاگر ارزش های مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است و تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصت ها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعداد ها در بخش های مخ


برچسب ها: تعاون - رهبر معظم انقلاب اسلامی - بیانیه گام دوم انقلاب - اقتصاد - انقلاب - استاندار مازندران - رهبری معظم انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته تعاون

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته تعاون