مطالب مرتبط:
دلیل توقف پخش جوکر بانوان چه بود؟
ساترا: جوکر زنان مشکل ندارد + جزییات
خبر خوش برای بانوان / افزایش شمار زنان در کابینه پزشکیان
«جوکر زنان» توقیف شد؟
زهراوی و «اخلاق علمی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 17:152024-08-26فرهنگي

جوکر بانوان، مجالی برای زنان هنرمند با چاشنی اخلاق و ادب


آنطور که به نظر می رسد برنامه جوکر با حضور بانوان تاکنون بازخورد منفی دریافت نکرده است و این نشان دهنده هنر سازندگان این برنامه و همچنین بانوان هنرمند حاضر در برنامه است که در عین رعایت شئون و ادب و اخلاق توانسته اند موجب خنده و همچنین رضایت مخاطبان شوند.

- آنطور که به نظر می رسد برنامه جوکر با حضور بانوان تاکنون بازخورد منفی دریافت نکرده است و این نشان دهنده هنر سازندگان این برنامه و همچنین بانوان هنرمند حاضر در برنامه است که در عین رعایت شئون و ادب و اخلاق توانسته اند موجب خنده و همچنین رضایت مخاطبان شوند.

مریم قربانی نیا (روزنامه نگار حوزه فرهنگ) برای برنامه جوکر بانوان نوشت: مجموعه نمایش خانگی جوکر از آذرماه 1400 به کارگردانی احسان علیخانی ساخته و از سرویس پخش اینترنتی فیلیمو پخش شد.

فصل اول آن که در 30 قسمت ساخته شده بود، با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شد و مورد توجه جمع بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

پخش فصل دوم نیز با عنوان جوکر 2: طبقه بیست و یک از 16 خرداد 1403 در پلتفرم فیلیمو آغاز شد و هر چند بخش های مربوط به گروه اول با انتقاداتی روبه رو شد، اما گروه دوم با حضور جمعی از خانم های هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون ساخته و پخش شد و مورد توجه قرار گرفت.


برچسب ها: برنامه - بانوان - حضور بانوان - جوکر - هنرمند - اخلاق - مخاطبان
آخرین اخبار سرویس:

جوکر بانوان، مجالی برای زنان هنرمند با چاشنی اخلاق و ادب

جوکر بانوان، مجالی برای زنان هنرمند با چاشنی اخلاق و ادب