مطالب مرتبط:
ایران سالمترین خطوط دریانوردی جهان را دارد
ثبت 2 رویداد مشهد در تقویم گردشگری ایران
خبر غافلگیرکننده؛ بازگشت کیمیا علیزاده به ایران
وزیر کشور: برای سربلندی ایران عزیز تلاش می کنیم
کیمیا علیزاده به ایران باز می گردد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 18:152024-08-22ورزشي

ایران صاحب سالم ترین خطوط مواصلاتی دریاییِ دنیاست


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توانمندی این نیرو در دنیا، گفت: سالم ترین خطوط مواصلاتی دریایی را در دنیا داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، امیر دریادار کاویانی در حاشیه دومین جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ویژه همسران و دختران که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه بخش مهمی از آمادگی رزمی نیروی دریایی مربوط به انگیزه و روحیه است اظهار کرد: این موضوع به عنوان مؤلفه های غیر فیزیکی بر آمادگی رزمی نیروی دریایی تاثیر دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: وقتی ناوگروه ها یا ناوگان نیروی دریایی برای دفاع از منافع کشور در دوردست ها و دریا های آزاد، دریای سرخ، شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای مدیترانه حضور پیدا می کند نیازمند پشتیبانی و همراهی خانواده ها است.

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه روحیه و نشاط خانواده ها موجب می شود تا نیروی دریایی به نحو شایسته به ماموریت های خود بپردازد، گفت: نیروی دریایی امروز در لبه نبرد با دشمنان نظام اسلامی قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان بر این خیال بودند که با تحریم و بستن خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی، ایران را به زانو دربیاورد افزود: همه شاهد بودند که ناوگروه های نیروی دریایی ارتش در صحنه در


برچسب ها: نیروی دریایی - دریا - دریایی - فرمانده نیروی دریایی ارتش - فرمانده نیروی دریایی - امیر دریادار کاویانی - نیروی دریایی ارتش
آخرین اخبار سرویس:

ایران صاحب سالم ترین خطوط مواصلاتی دریاییِ دنیاست

ایران صاحب سالم ترین خطوط مواصلاتی دریاییِ دنیاست