مطالب مرتبط:
دیدار سران مذهبی اقلیم کردستان با رییس جمهوری اسلامی ایران
بارزانی: به هیچ وجه نباید از خاک اقلیم در ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده شود
بازتاب وسیع سفر رییس جمهوری اسلامی ایران در رسانه های عراق
روزنامه جمهوری اسلامی: وزیر خارجه ارسال موشک به روسیه را تکذیب کرده؛ حتی مقامات آمریکایی هم گفته اند موشک های ارسالی ایران به روسیه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته، اما صداوسیما و یک نماینده مجلس ارسال این موشک ها را تایید کرده اند!
علم الهدی: دفاع هیچ گاه برای حفظ جان، خاک و سرزمین در اسلام مطرح نشده؛ حتی دارالسلام به معنای جامعه اسلامی و نه سرزمین اسلامی است/ تنها کشوری که در آن اسلام ناب وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران است/ نمی توانیم در مسائل دینی و شرعی تسامح به خرج دهیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 11:202024-09-16سياسي

اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی در 2 سال اخیر


ستاد حقوق بشر جمهور اسلامی ایران گزارشی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی مرتبط با سه ماهه نخست سال 1403 و گزارش ویژه دستاوردهای دستگاه ­های اجرایی طی 2 سال گذشته در این حوزه ها منتشر کرد.

- ستاد حقوق بشر جمهور اسلامی ایران گزارشی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی مرتبط با سه ماهه نخست سال 1403 و گزارش ویژه دستاوردهای دستگاه ­های اجرایی طی 2 سال گذشته در این حوزه ها منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، خلاصه ای از مهم ترین اقدام های قابل توجه در جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی (سه ماهه نخست سال 1403) و گزارش ویژه دستاوردهای دستگاه ­های اجرایی طی 2 سال گذشته در این حوزه ها، به زبان فارسی و انگلیسی از سوی ستاد حقوق بشر منتشر شد.

اهم دستاوردهای قابل توجه در حوزه قضایی عدم اجرای مجازات قصاص از طریق جلب رضایت اولیای دم براساس این گزارش، اخذ رضایت از اولیای دم و عدم اجرای مجازات قصاص برای 96 نفر از محکومین به قصاص در سراسر کشور (یک نفر محکوم کمتر از 18 سال) در سه ماهه نخست سال 1403، کسب شد که پرونده 26 نفر از محکومین ذکرشده در نتیجه تلاش شعب حل اختلاف، ختم به صلح و سازش شده است.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - حقوق بشر - جمهوری اسلامی - اسلامی - ستاد حقوق بشر - حوزه - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی در 2 سال اخیر

اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی در 2 سال اخیر