مطالب مرتبط:
اساسنامه نهضت سوادآموزی تغییر می کند
طرح نهضت ملی مسکن تابع تغییر دولت ها نیست
طرح نهضت ملی مسکن تابع تغییر دولت ها نیست
تغییر نگرش در نهضت ملی مسکن ضروری است
سواد رسانه ای در ایران باید تبدیل به یک نهضت شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 13:352024-09-18اجتماعي

تغییر اساسنامه نهضت سوادآموزی/ به دنبال سواد کاربردی هستیم


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: در مصوبه برنامه هفتم توسعه آمده است که نهضت باید اساسنامه خود را تغییر دهد.

- کرج- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: در مصوبه برنامه هفتم توسعه آمده است که نهضت باید اساسنامه خود را تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا عبدی در شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان البرز که روز چهارشنبه 28 شهریور ماه 1403 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه البرز رتبه نخست کشور در سوادآموزی را کسب کرده، افزود: سوادآموزی در البرز به یک کار الهام بخش در کشور تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مردمی سازی در روش های توسعه سواد نیز در وزارتخانه اقداماتی در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: بسیاری از گذشتگان ما دارای سواد قرآنی بودند ولی به دلیل عدم اخذ مدرک تحصیلی در رتبه بندی های بین المللی محاسبه نمی شد.

عبدی گفت: در مصوبه برنامه هفتم توسعه آمده است که نهضت باید اساسنامه خود را تغییر دهد و کاربردی کردن سواد در قالب این امر تعریف شده است.

وی افزود: آموزش های همگانی و مادام العمر و گذر از آموزش خواندن و نوشتن و رسیدن به آموزش های گسترده تر از جمله این اهداف است.


برچسب ها: نهضت سوادآموزی - سوادآموزی - معاون وزیر آموزش و پرورش - سازمان نهضت سوادآموزی - سواد - آموزش و پرورش - نهضت سوادآموزی کشور
آخرین اخبار سرویس:

تغییر اساسنامه نهضت سوادآموزی/ به دنبال سواد کاربردی هستیم

تغییر اساسنامه نهضت سوادآموزی/ به دنبال سواد کاربردی هستیم