راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی البرزاین مرکز با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال برای رفاه حال شهروندان و پاسخ به نیاز های آنان و همچنین ایجاد دسترسی آسان و رایگان و ارتقا سطح سلامت روان افراد جامعه از طریق ارائه مداخله های دربردارنده در ساختمان جدید و با تعداد 10 اتاق راه اندازی شده است. وی افزود: در این مرکز مشاوران به منظور ارائه خدمات مشاوره، راهنمایی و ارجاع در زمینه پیشگیری از اختلالات و مشکلات روانی اجتماعی و ارتقای سلامت روان تماس گیرندگان به ارائه مشاوره روانشناختی به صورت تلفنی میپردازند. وجیهه محمدی فلاح با اشاره با تاکید برنامه هفتم توسعه کشور بر خدمات مشاوره افزود: در 5 ماهه سال جاری 20 هزار مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی 1480 ارائه شده است که بیشترین فراوانی مشاوره ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است. مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه همه تماس های مردمی با خط صدای مشاور 1480، محرمانه و امن است، اظهار کرد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس گیرندگان و گوناگونی مشکلات آنها، گا ها ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان شناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشا برچسب ها: مشاوره - خدمات مشاوره - مشاوره تلفنی - برنامه هفتم توسعه کشور - ارائه - سلامت روان - راه اندازی |
آخرین اخبار سرویس: |