مطالب مرتبط:
بررسی رفع تداخل بیش از 18هزار هکتار از اراضی شهرستان سامان
رفع تصرف 42 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در دزفول
امکان بازگرداندن اراضی کشاورزی فاز 2 خاوران به مالکان وجود ندارد/ شورای عالی شهرسازی فقط با الحاق 250 هکتار موافقت کند +فیلم
امکان بازگرداندن اراضی کشاورزی فاز 2 خاوران به مالکان وجود ندارد/ شورای عالی شهرسازی با الحاق 250 هکتار موافقت کند +فیلم
42 هزار متر مربع اراضی کشاورزی در دزفول رفع تصرف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 11:252024-08-31اقتصادي

رفع تداخل از 18 هزار هکتار اراضی شهرستان سامان رسیدگی می شود


سامان_مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از بررسی بیش از 18 هزار و 500 هکتار از اراضی این شهرستان در کارگروه رفع تداخلات خبر داد.

- سامان_مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از بررسی بیش از 18 هزار و 500 هکتار از اراضی این شهرستان در کارگروه رفع تداخلات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله رییسی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون رفع تداخلات قوانین و مقررات موازی در سطح شهرستان تاکنون 37 پلاک جمعاً به مساحت 18579٫7 هکتار در کارگروه رفع تداخلات شهرستان و کمیسیون استان بررسی و مصوب شد.

وی افزود: از این میزان حدود 72 هکتار از اراضی ملی با تغییر ماهیت به اراضی غیر ملی اشخاص تبدیل شد که پس از اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در سطح شهرستان اسناد کلیه اراضی مزبور به همراه اراضی مستثنیات اشخاص به نام کشاورزان و زارعین ذی نفع صادر خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان، جهاد کشاورزی را متولی تأمین غذا و امنیت غذایی مملکت خواند و ادامه داد: علاوه بر این متولی امنیت زیستی و حفظ اراضی کشاورزی، حفاظت از منابع طبیعی، تثبیت امنیت و مالکیت حقوقی اراضی است.

رییسی با اشاره به اینکه رفع تداخلات به نوعی رفع اختلاف کشاورزان و دولت به شمار می رود، عنوان کرد: رفع تداخلات را با پیشرفت 10 درصد تحویل گرفتیم و


برچسب ها: شهرستان - رفع تداخلات - اراضی - شهرستان سامان - سامان - هکتار - تداخل
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل از 18 هزار هکتار اراضی شهرستان سامان رسیدگی می شود

رفع تداخل از 18 هزار هکتار اراضی شهرستان سامان رسیدگی می شود