مطالب مرتبط:
تقسیط بدهی های کارخانه نساجی بروجرد
تغییر شرایط پرداخت و تسویه بدهی به شهرداری در سه ماهه سوم سال/ فرصت محدود استفاده از بهترین شرایط تخفیف و تقسیط در تابستان
تغییر شرایط پرداخت و تسویه بدهی با شهرداری در سه ماهه سوم سال 1403 / فرصت محدود استفاده از بهترین شرایط تخفیف و تقسیط در تابستان
تغییر شرایط پرداخت و تسویه بدهی با شهرداری مشهد در سه ماهه سوم سال 1403 | فرصت محدود استفاده از بهترین شرایط تخفیف و تقسیط در تابستان
نشست شهردار تهران با خبرنگاران/ پرونده بدهی های شهرداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 14:202024-09-16اقتصادي

بدهی های کارخانه نساجی بروجرد تقسیط می شوند


به منظور رفع مشکلات کارخانه نساجی بروجرد، بدهی های این کارخانه تقسیط می شوند.

- خرم آباد - به منظور رفع مشکلات کارخانه نساجی بروجرد، بدهی های این کارخانه تقسیط می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در جلسه با مالکان نساجی بروجرد به منظور کمک به بازگرداندن این کارخانه به شرایط مناسب برای فعالیت هماهنگی های لازم را برای امحال و تقسیط بدهی های آن انجام داد.

در این راستا تمامی بدهی های این کارخانه به بانک ها و دستگاه های خدمت رسان از جمله تأمین اجتماعی و امور مالیاتی تقسیط خواهند شد.

مالکان و مدیرعامل کارخانه نساجی نیز متعهد شدند علاوه بر پرداخت به موقع بدهی های تقسیطی شرایط فعالیت آن را مطابق روال گذشته فراهم کنند.

کارخانه نساجی بروجرد یکی از ظرفیت های ویژه تولید و توسعه در استان است و در این راستا استاندار لرستان بیش از پنج جلسه ویژه را ظرف چهار ماه گذشته به منظور رفع مشکلات و موانع به وجود آمده برای آن با حضور متولیان امر برگزار کرده است.

در این جلسه مدیران کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، فرماندار بروجرد، مدیرکل صمت لرستان و برخی بانک های عامل نیز حضور داشتند.


برچسب ها: کارخانه نساجی بروجرد - کارخانه - کارخانه نساجی - نساجی بروجرد - تقسیط - نساجی - بروجرد
آخرین اخبار سرویس:

بدهی های کارخانه نساجی بروجرد تقسیط می شوند

بدهی های کارخانه نساجی بروجرد تقسیط می شوند