مطالب مرتبط:
نقص فنی اتوبوس پاکستانی ها در سمنان/2حادثه رانندگی امداد رسانی شد
برخورد اتوبوس و کامیون در سنگال/ 43 نفر کشته و زخمی شدند
مصدومیت 55 نفر در تصادف کامیون و اتوبوس در جادهٔ سبزوار
برتری پرگل ساحلی بازان شهرداری بندرعباس در خانه
چمران : تهران به اتوبوس های برق نیاز دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-10سياسي

ترخیص و تحویل 35 دستگاه اتوبوس شهری در بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص و تحویل 35 دستگاه اتوبوس شهری پس از 3 سال معطلی در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای تأکیدات رییس قوه قضاییه به رؤسای کل دادگستری و دادستان های مراکز استان های ساحلی مبنی بر حضور میدانی و استمرار نظارت ها بر فرآیند امور در حوزه بنادر و گمرکات، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان به همراه عارف اکبری دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی در شصت و چهارمین بازدید خود از حوزه بنادر و گمرکات، ضمن بررسی وضعیت تمامی گروه های کالاهای موجود در مجتمع بندری شهید رجایی و اخذ گزارشات تکمیلی خطاب به مسئولین و نمایندگان ادارات مربوطه، دستورات لازم را صادر کرد.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در اجرای دستورات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه، امروز مجدداً بازدیدی از حوزه بنادر، گمرکات و اموال تملیکی داشتیم و موضوع استقرار آزمایشگاه ها در استان با هدف تسهیل تجارت را مورد پیگیری قرار دادیم.

وی افزود: موضوع تعیین تکلیف محموله بزرگ روغن های غیرقابل مصرف یکی دیگر از دستورکارهای این بازدید بوده است که در مراحل نهایی خود جهت عودت این محموله به کشور فروشنده است.


برچسب ها: رییس کل دادگستری هرمزگان - دادگستری هرمزگان - رییس کل دادگستری - دادگستری - بندر شهید رجایی بندرعباس - هرمزگان - اتوبوس شهری
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص و تحویل 35 دستگاه اتوبوس شهری در بندرعباس

ترخیص و تحویل 35 دستگاه اتوبوس شهری در بندرعباس