مطالب مرتبط:
دو کلاهبردار که اقدام به معامله با اسکناس جعلی می کردند در پایانه مرزی مهران دستگیر شدند
مامور قلابی در شیروان خراسان شمالی دستگیر شد
ایلان ماسک: زاکربرگ هم دستگیر کنید!
سارق مشاعات شهریار دستگیر شد
ایلان ماسک: زاکربرگ هم دستگیر کنید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 12:102024-08-26حوادث

کلاهبردار مالی در لرستان دستگیر شد


خرم آباد رییس پلیس فتا لرستان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری مالی با استفاده از نرم افزار رسید ساز جعلی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین سپهوند در سخنانی، اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی برای خرید کنسول بازی ps5 به وی مراجعه و با پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال با استفاده از نرم افزار رسید ساز جعلی ایشان را فریب داده است که بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: متهم با رصد سایت های ثبت آگهی خریدوفروش قربانی خود را در فضای مجازی شناسایی و با شگرد پرداخت مبلغ با روش رسید جعلی بانک، ایشان را فریب داده و دستگاه کنسول بازی ps5 را تحویل گرفته و متواری می شود.

رییس پلیس فتا لرستان، افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط افسران سایبری پلیس فتا، فرد کلاهبردار شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر شد.

سرهنگ سپهوند با بیان اینکه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان از هرگونه اعتماد به افراد ناشناس در فضای مجازی جدا خودداری کرده و در هنگام فروش کالا ابتدا حساب بانکی خود را چک و در صورت اختلال در سامانه پیامکی حتماً موجودی حساب خود را از طریق اینترنت بانک، دستگاه های خودپرداز یا کارت خوان بررسی و پس از حصول اطمینان از واریز وج


برچسب ها: کلاهبردار - رییس پلیس فتا - پلیس فتا - شناسایی - کنسول بازی - لرستان - دستگیر
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار مالی در لرستان دستگیر شد

کلاهبردار مالی در لرستان دستگیر شد