مطالب مرتبط:
برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه پیشوا
برپایی میز خدمت در ورامین
حضور مسئولان پاکدشت در میز خدمت
خدمت به مردم و پاسخگویی مهم ترین رکن پلیس خدمتگزار است
آیت الله نوری همدانی: حوزه بایددر خدمت به مردم کوتاهی نکند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 14:052024-08-31سياسي

برپایی میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر به مردم


همزمان با آخرین روز از هفته دولت؛ میز خدمت با حضور یوسف نوری مقام عالی دولت در استان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در مصلای نماز جمعه ساری با هدف دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین و طرح و رفع مسائل و مشکلات آنان برگزار شد.

استاندار مازندران میز خدمت را ارائه خدمات کارآمد به مردم در هر زمان و مکان دانست و گفت: یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین، برگزاری میز خدمت است.

‎یوسف نوری افزود: میزخدمت محور تعامل و گفتگو با مردم و مسئولان است و فرصتی است بی واسطه تا د ر جریان دغدغه ها، نیاز ها و نارسایی ها قرار بگیریم.

مقام عالی دولت در استان گفت: میز خدمت با کاهش فاصله ها بین مردم و مسئولان، اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولان بیشتر می کند.

وی در خصوص انتخاب مصلا به عنوان بررسی مشکلات مردم تصریح کرد: از ظرفیت میعادگاه عبادی سیاسی مصلی و مساجد که نقش محوری دارند و بزرگترین میعادگاه رسیدگی و حل مسائل شهروندان می باشند، بهره گیری میشود.

نوری گفت: در این دیدار چهره به چهره با مشکلات و نیاز ها به گلوگاه های مشکلات پی می بریم و مشکلات شناسایی، اولویت بندی در رفع مشکل و چاره اندیشی می شود.

استاندار در رابطه با اینکه آیا همه مشکلات مردم حل می گردد؟ گفت: همین که مسئولان گوش به حرف مردم می دهند تسکین و آلام است، همه مشکلات حل نمی شود، بعضی گیر قا


برچسب ها: میز خدمت - مردم - خدمت - ارائه خدمات - مسئولان - استان - یوسف نوری
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر به مردم

برپایی میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر به مردم