مطالب مرتبط:
آرسن لوپن ایران نقره داغ می شود/ مجازات سنگین در انتظار معروف ترین سارق پایتخت
کرمان نماینده ایران در انتخاب پایتخت گردشگری «D8» است
شکست تنیس باز ایران در گرنداسلم جوانان آمریکا 
نتایج زنده هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران
ایران به آرزوی گازی خود نزدیک شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 13:252024-08-30اقتصادي

خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران»


​​کارنامه فعالیت بانک صادرات در استان قزوین نشان می دهد که علاوه بر ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به زیرساخت های اقتصادی، بیش از 6400 فقره وام قرض الحسنه و تسهیلات به مردم پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، شعب این بانک در استان قزوین از ابتدای شهریورماه سال گذشته تا ابتدای شهریورماه سال جاری ضمن حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و پشتیبانی از اشتغال و زیرساخت های عمرانی و شرکت های دانش بنیان، بیش از 9,029 میلیارد ریال وام قرض الحسنه و تسهیلات حمایتی به بیش از 6400 نفر از متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت شده و این روند همچنان با جدیت ادامه دارد.

در این مدت 1354 عروس و داماد بیش از 3,300 میلیارد ریال از بانک صادرات ایران وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه دریافت کردند.

1648 خانواده نیز از وام قرض الحسنه فرزندآوری و 1135 خانواده روستایی از تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی بهره مند شده اند.

همچنین بیش از 1400 نفر از سرپرستان خانوار و متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد از بانک صادرات استان قزوین وام قرض الحسنه مشاغل خانگی دریافت کردند.

وام های قرض الحسنه درمان و ناباروری، خرید و ودیعه مسکن اقشار محروم، خودمالکی و کمک به جبران خسارات ناشی از خشکسالی از دیگر موارد مورد حمایت


برچسب ها: وام قرض الحسنه - قرض الحسنه - بانک صادرات ایران - بانک صادرات - صادرات ایران - استان قزوین - واحدهای تولیدی و صنعتی
آخرین اخبار سرویس:

خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران»

خدمات حمایتی شعب سپهری در «پایتخت خوشنویسی ایران»