مطالب مرتبط:
جزییات سفر پزشکیان به اقلیم کردستان عراق از زبان سرکنسول ایران در اربیل
پزشکیان: برای تقویت روابط میان ایران و اقلیم کردستان عراق تلاش می کنیم
آغاز نخستین سفر خارجی پزشکیان ؛ رییس جمهور عازم عراق شد + جزییات
آغاز نخستین سفر خارجی پزشکیان ؛ رییس جمهور عازم عراق شد + ویدئو و جزییات | او قبل از سفر چه گفت؟
لحظه به لحظه با سفر پزشکیان به عراق/ جزییات دیدارهای رییس جمهور + عکس و فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 12:552024-09-11بين الملل

جزییات سفر «پزشکیان» به اقلیم کردستان عراق


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل به تشریح برنامه سفر«مسعود پزشکیان» رییس جمهوری کشورمان به اقلیم کردستان عراق پرداخت.

- سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل به تشریح برنامه سفر مسعود پزشکیان رییس جمهوری کشورمان به اقلیم کردستان عراق پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نصرالله رشنودی در گفت وگو با بخش عربی شبکه رووداو گفت: سفر مسعود پزشکیان به بغداد و بعد از آن به اقلیم کردستان عراق به دعوت محمدشیاع السودانی نخست وزیر این کشور و نیچروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق انجام می شود و هدف از آن، گسترش روابط دوجانبه در تمام زمینه ها است.

وی در پاسخ به این سوال که رییس جمهوری ایران در سفر به اربیل بر مسائل اقتصادی و تجاری تمرکز خواهد کرد؟ افزود: با توجه به اهمیت روابط تهران با بغداد و اقلیم کردستان عراق، رایزنی ها در زمینه های مختلف صورت می گیرد.

طبیعتاً مذاکرات و گفت وگوها درباره اقتصاد، گردشگری، فرهنگ، علوم، سیاست و غیره خواهد بود و درباره مسائل اجتماعی نیز تبادل نظر می شود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل در پاسخ به این سوال که سفر رییس اقلیم کردستان عراق به تهران در سال جاری تا چه میزان در بهبود روابط این اقلیم و جمهوری اسلامی ایران سهیم بوده است، تاکید کرد: سفرهای مداوم نیچروان بارزانی و مشارکت در مراسم تشییع


برچسب ها: اقلیم کردستان عراق - اقلیم کردستان - کردستان عراق - کردستان - مسعود پزشکیان - جمهوری اسلامی ایران - رییس جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر «پزشکیان» به اقلیم کردستان عراق

جزییات سفر «پزشکیان» به اقلیم کردستان عراق