مطالب مرتبط:
روایت طباطبایی از برگزاری نخستین نشست خبری پزشکیان
روایت طباطبایی از برگزاری نخستین نشست خبری پزشکیان
اعلام جزییات برگزاری نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان
برگزاری نخستین نشست خبری رییس جمهور
حاشیه جالب از نشست خبری پزشکیان| واکنش حضرتی و قائم پناه به سخنان رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 19:202024-09-16سياسي

روایت حضرتی از برگزاری نخستین نشست خبری پزشکیان


رییس شورای اطلاع رسانی دولت روایتی از برگزاری نخستین نشست خبری رییس جمهوری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی ارائه کرد.

- رییس شورای اطلاع رسانی دولت روایتی از برگزاری نخستین نشست خبری رییس جمهوری با نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیاس حضرتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏نخستین نشست خبری رییس جمهور محترم با حضور گسترده خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران از رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد و دکتر پزشکیان پاسخ های روشن و صریحی به سوالات مطرح شده دادند.

با توجه به محدودیت زمانی، متأسفانه تعدادی از رسانه ها فرصت طرح سوالات خود را نیافتند و مقرر شد رییس جمهور برای نخستین بار، پاسخ این سوالات را به صورت کتبی به رسانه ها ارسال کنند.

از تمامی عزیزانی که در این نشست حضور داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران که مدت طولانی منتظر ماندند، صمیمانه عذرخواهی می نمایم.

از برادرانم آقای حاجی میرزایی رییس محترم دفتر رییس جمهور و سیدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور و همکاران شان که بار اصلی برگزاری این نشست بر دوش آنها بود تشکر ویژه دارم.


برچسب ها: نشست خبری رییس جمهور - رسانه های داخلی - شورای اطلاع رسانی دولت - رییس جمهور - رسانه ها - نشست خبری - شورای اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

روایت حضرتی از برگزاری نخستین نشست خبری پزشکیان

روایت حضرتی از برگزاری نخستین نشست خبری پزشکیان