مطالب مرتبط:
مشاوران املاک پیش از قرارداد با اتباع مجاز باید استعلام بگیرند
ضرورت ثبت معاملات در سامانه کاتب توسط مشاورین املاک
ضرورت ثبت معاملات در سامانه کاتب توسط مشاورین املاک
بزرگترین مزایده املاک و مستغلات استان هرمزگان
با تشدید مشکلات املاک چین، قیمت سنگ آهن به زیر 100 دلار سقوط کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 15:552024-09-03سياسي

تشکیل گشت های ویژه برای مشاوران املاک


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: گشت های ویژه با مشارکت دادستانی و پلیس اماکن برای مشاوران املاک تشکیل خواهد شد تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان سفر حسن بابایی به استان آذربایجان غربی، طی نشستی با حضور رییس کل دادگستری استان و رؤسای کانون سردفتران و اتحادیه مشاوران املاک و جمعی از مسئولین استان، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول تشریح شد.

بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی سخنانی در این نشست اظهار کرد: سامانه کاتب ظرفیت ارائه خدمت به یکصد و هشتاد و پنج هزار مشاور املاک رسمی را تا کنون ایجاد کرده و بر اساس قانون تمام مشاوران املاک باید با عضویت در سامانه کاتب نسبت به انجام فرآیند نقل و انتقال بر اساس قانون جدید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم دفترداران و مشاوران املاک در اجرای این قانون همراهی کامل داشته باشند گفت: این قانون با ظرفیت هایی که دارد برای همه ذینفعان معاملات اموال غیرمنقول مطلوب است.

بابایی ادامه داد: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ها باید به این موضوع ورود کنند تا این تکلیف ملی را به نحو شایسته اجرا کنیم.

تشکیل گشت ویژه مشاوران املاک/ برخورد قضایی با مشاوران فاقد مجوز ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نیز گفت: هرچه


برچسب ها: مشاوران املاک - رییس کل دادگستری استان - استان آذربایجان غربی - املاک - رییس کل دادگستری - مشاور - آذربایجان غربی
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گشت های ویژه برای مشاوران املاک

تشکیل گشت های ویژه برای مشاوران املاک