مطالب مرتبط:
رییس سازمان انرژی اتمی: آن کشور که تعهدات خود در برجام را انجام نداده، حق ندارد طلبکار شود
شینا انصاری: منابع طبیعی در حال غارت است/ 98 درصد موضوعات محیط زیستی مربوط به دستگاه های دولتی است/ احسان میرزاده: ایران به رتبه دوم فرونشست زمین در دنیا نزول پیدا کرده است/ باباخانی: هرگز آماری از مهاجرت کارشناسان محیط زیست داده نمی شود
وجه تمایز ایران و عربستان در خصوص منابع طبیعی
محمودی اصل: در مدیریت بورس تضاد منافع وجود دارد / حداقل 450 هزار میلیارد تومان رانت ارزی به جیب مردم برنگشت! سود 10 درصدی تولید مقابل سود بانکی 30 درصدی، چه توجیهی دارد؟! / بانک مرکزی کشور را تعطیل کرد
مشکلات بیمه کارگران ساختمانی به همان قوت خود باقی است/ بخشنامه وزارت کشور، منابع بیمه کارگران ساختمانی را کاهش داده/ همین باعث می شود تأمین اجتماعی مانند سابق از بیمه کارگران ساختمانی سرباز بزند و بگوید همان اندازه که بودجه می گیرم، بیمه می کنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 14:352024-09-06سياسي

حل مشکل ناترازی انرژی با مدیریت درست منابع طبیعی کشور


، امام جمعه قم در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه قم با اشاره به روی کار آمدن دولت چهاردهم، گفت: آینده روشنی را برای انقلاب اسلامی پیش بینی می کنیم، هم عقبه و هم آینده انقلاب محکم است.

وی با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش روی کشور، تصریح کرد: کمبود آب از جمله این مشکلات است و مردم باید در مقابل این بحران صرفه جویی کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر این که هر قطره آب و نوع بهره برداری از آن باید با حساب و کتاب باشد، افزود: برخی کشور های همسایه حجم زیادی از آب را با دستگاه های آب شیرین کن برای استفاده شرب و کشاورزی بهره برداری می کنند.

وی گفت: زاینده رود و دریاچه ارومیه یک روزی آب دارد و روزی ندارد؛ باید برای حل این مشکل کار بنیادین انجام شود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه کمبود انرژی را یکی از مهمترین چالش های کشوری برشمرد و افزود: پیری جمعیت، ناترازی بانک ها و صندوق های بازنشستگی، ناترازی در تولید و مصرف انرژی، کسری بودجه، تورم و گرانی از دیگر مسائلی است که باید توسط دولت بررسی و رسیدگی گردد.

وی افزود: ایران در مجموع ذخایر نفت و گاز در مجموع رتبه اول را در دنیا دارد و تاکنون از 80 درصد ظرفیت های طبیعی کشور استفاده نشده است.


برچسب ها: بهره برداری - دستگاه های آب شیرین کن - آیت الله حسینی بوشهری - کشور - مشکل - آیت الله حسینی - دریاچه ارومیه
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل ناترازی انرژی با مدیریت درست منابع طبیعی کشور

حل مشکل ناترازی انرژی با مدیریت درست منابع طبیعی کشور