مطالب مرتبط:
حمله شریعتمداری به پزشکیان: اصلاح طلبان دو دروغ را با هم گفتند؛ یکی بسته شدن کابینه در هماهنگی کامل با رهبری و دومی گرفتنِ استعلام درباره یکایک وزیران
تصویری از 3 زن کابینه پزشکیان در دیدار با رهبری
پزشکیان: مسیر اصلاح کشور از انسجام تحت هدایت رهبری انقلاب می گذرد 
پزشکیان: مسیر اصلاح کشور از انسجام تحت هدایت رهبری انقلاب می گذرد 
برداشت متفاوت کیهان از سخنان رهبری؛ آقا ادعا های پزشکیان را به صراحت رد کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 10:502024-08-28سياسي

فرامتن مهمی که رهبری درباره تشکیل کابینه پزشکیان گفتند


همهٔ وزرای جدید که مورداعتماد رییس جمهور و مجلس قرار گرفتند، اینک مقامات عالی رتبهٔ کشور هستند و وظیفهٔ همهٔ است که از آنها حمایت و در صورت احتیاج به کمک، - همهٔ وزرای جدید که مورداعتماد رییس جمهور و مجلس قرار گرفتند، اینک مقامات عالی رتبهٔ کشور هستند و وظیفهٔ همهٔ است که از آنها حمایت و در صورت احتیاج به کمک، کمکشان  کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جهان تیغی در یادداشتی کوتاه در تلگرام نوشت: از اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار رییس جمهور و دولت چهاردهم درباره تشکیل کابینه دولت جدید، یک فرامتن مهم می توان برداشت کرد.

اما لازم است که ابتدا یکبار سریع روند حوادث بزرگ حکومتی اخیر کشور را مرور کرد تا بهتر درک شود که رهبری اهمیت و فرامتن تشکیل کابینه دولت جدید را چگونه می بینند و در بیان روایت اصلی و فرعی رویدادهای اخیر کشور تا چه میزان اهل دقت، ظرافت و اهل اولویت بندی هستند.

1- در کمتر از صد روز بعد از شهادت آیت الله رییسی در مقام ریاست جمهور، نه تنها کشور در کمترین تنش ممکن اداره شد بلکه انتخابات ریاست جمهوری برگزار و اینک وزرای دولت جدید نیز به صورت کامل کار را به دست گرفتند.

این در حالی بود که در دولت های گذشته که در شرایط طبیعی سرکار می آمدند، به گفته رهبر انقلاب گاهی تا نزدیک یک ماه یا بیشتر دولت نمی توانست شکل


برچسب ها: تشکیل کابینه - رییس جمهور - رهبر معظم انقلاب اسلامی - کابینه دولت - کابینه - کشور - جدید
آخرین اخبار سرویس:

فرامتن مهمی که رهبری درباره تشکیل کابینه پزشکیان گفتند

فرامتن مهمی که رهبری درباره تشکیل کابینه پزشکیان گفتند