مطالب مرتبط:
همه ارکان جامعه به کمک آموزش و پرورش بیایند
آخرین اخبار آموزش و پرورش امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403
تبلیغات غیر مجاز در سطح شهر ادامه دار است/شهرداری،سازمان محیط زیست، مراجع قضایی و آموزش و پرورش در ادامه روند تبلیغات غیر مجاز دخیل اند
آخرین اخبار معلمان امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403 ، اولویت های آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی
وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش ساماندهی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 06:302024-09-05سياسي

همه ارکان جامعه به کمک آموزش و پرورش بیایند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به جذب بیش از 15 هزار مشاور و مربی پرورشی گفت: اگر قرار است اتفاق تربیتی ویژه ای بیفتد همه ارکان جامعه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه تلویزیونی صف اول با حضور حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش به بررسی برنامه های پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید پرداخت.

مشروح این برنامه را در ادامه می خوانید: سوال: ما چه تعداد معاون پرورشی و مربی پرورشی داریم در سطح کشور؟ پورثانی: در حوزه پرورشی نیروهایی که داریم، نیروهای رسمی هستند و نیروهای غیررسمی.

نیروهای رسمی ما شامل مربیان پرورشی و مشاورین مدارس می شوند که تقریباً چیزی بالغ بر 35 هزار ما مربی پرورشی داریم و چیزی بالغ بر 15 هزار کمی کمتر از 15 هزار مشاور مدرسه، غیر از آن امسال هم برای اولین بار فکر می کنم بعد از دوازده سیزده سال استخدام مربی پرورشی داشتیم و استخدام مشاور مدرسه.

سوال: چه تعداد؟ حوزه پرورشی و مشاوره غیر از این عزیزانی که عرض کردم کمک خواهند کرد به ما و عزیزان ما سرباز روحانیون مبلغین امین و مربیان جهادی همه عزیزانی هستند که به این آمار اضافه می شود.


برچسب ها: پرورش - آموزش و پرورش - پرورشی - آموزش - برنامه - فرهنگی - هزار
آخرین اخبار سرویس:

همه ارکان جامعه به کمک آموزش و پرورش بیایند

همه ارکان جامعه به کمک آموزش و پرورش بیایند