مطالب مرتبط:
وزیر ارتباطات: دغدغه اصلی من احیای حکمرانی در فضای مجازی است
عارف: محدودیت ها در فضای مجازی هیچ اثری ندارد
استایل شیک و بسیار زیبا شبنم قلی زاده که در فضای مجازی وایرال شده است+عکس
دغدغه اصلی ام احیای حکمرانی در فضای مجازی است/فیلترینگ در وضعیت فعلی به نفع هیچکس نیست
استایل شیک و بسیار زیبا شبنم قلی زاده که در فضای مجازی وایرال شده است+عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 10:002024-09-01فرهنگي

فصلنامه «مطالعات سواد فضای مجازی و فناوری های نوین» منتشر می شود


رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فصلنامه «مطالعات سواد فضای مجازی و فناوری های نوین» با هدف ارتقای سواد فضای مجازی منتشر می شود.

- فصلنامه مطالعات سواد فضای مجازی و فناوری های نوین منتشر می شود رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فصلنامه مطالعات سواد فضای مجازی و فناوری های نوین با هدف ارتقای سواد فضای مجازی منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید پورابوالقاسم رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: ارتقای سواد فضای مجازی مردم، یکی از اصلی ترین ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی است و در این راستا فصلنامه تخصصی با عنوان مطالعات سواد فضای مجازی و فناوری های نوین را در دست انتشار داریم.

وی درباره اهمیت توجه به سواد فضای مجازی مردم جامعه گفت: مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در سال های اخیر بعد از برگزاری پنج دوره همایش سواد فضای مجازی و سه نشست فعالان فضای مجازی جایگاه محوری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در مبحث سواد فضای مجازی کشور، تثبیت کرده است.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ادامه این فعالیت ها مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اقدا


برچسب ها: فضای مجازی - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - فناوری های نوین - مجازی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

فصلنامه «مطالعات سواد فضای مجازی و فناوری های نوین» منتشر می شود

فصلنامه «مطالعات سواد فضای مجازی و فناوری های نوین» منتشر می شود