مطالب مرتبط:
تولیدات استان کرمان باید صادرات محور باشد
ثبت نام 90 درصد دانش آموزان استان کرمان قطعی شده است
صادرات 450 میلیون دلاری محصولات استان کرمان در 5 ماهه امسال
وزارت صمت و نیرو به دنبال تامین انرژی پایدار برای صنایع/ 19 استان میزبان نیروگاه های صنایع و معادن؛ ظرفیت در حال احداث  17 هزار مگاوات
رونمایی از سامانه سپنتاک در استان کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 12:352024-08-31اقتصادي

در نشست شورای معادن استان کرمان چه گذشت؟


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در سال جاری حدود 3260 میلیارد تومان از حقوق دولتی استان وصول شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 1600 میلیارد تومان رشد در این زمینه داشته است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در سال جاری حدود 3260 میلیارد تومان از حقوق دولتی استان وصول شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 1600 میلیارد تومان رشد در این زمینه داشته است.

مهدی حسینی نژاد پیش از ظهر امروز 10 شهریورماه در جلسه شورای معادن استان کرمان اظهار کرد: سهم استان از وصول حقوق دولتی در بودجه امسال حدود 300 میلیارد تومان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ادامه از یک درصد فروش معادن و صنایع معدنی سخن به میان آورد و گفت: براساس اعلام خسارت دستگاه ها، شورای معادن یک درصد از فروش معادن را برای جبران خسارات تخصیص خواهد داد.

حسینی نژاد درباره محدوده مجوزهای شن و ماسه نیز گفت: براساس بخشنامه جامع معدنی ابلاغی اخیر وزارت صمت، ثبت محدوده های درخواستی برای صدور مجوز برداشت مصالح به منظور اجرای پروژه های عمرانی واقع در محدوده ها و یا حریم محدوده های معدنی منوط به کسب مجوز از وزارت صمت شده که این موضوع به دلیل زمان بر بودن سیر مکاتبات و اخذ استعلام، اجرای پروژه های عمرانی را با مشکل مواجه خواهد


برچسب ها: میلیارد تومان - استان کرمان - صنعت، معدن و تجارت - استان - میلیارد - رییس سازمان - شورای معادن
آخرین اخبار سرویس:

در نشست شورای معادن استان کرمان چه گذشت؟

در نشست شورای معادن استان کرمان چه گذشت؟