مطالب مرتبط:
بورس کی رشد می کند؟/ چالش های کلیدی در رونق بازار بورس
چالش های کلیدی در رونق بازار بورس
واکنش عجیب بازار به رییس جدید بورس
فولاد مبارکه، صدرنشین فروش بازار فیزیکی بورس کالا
پیش بینی بورس فردا 24 شهریور 1403 / بازار سهام چشم انتظار تصمیم رییس جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 16:502024-09-18سياسي

عدم شفافیت یکی از مهم ترین چالش های بازار بورس است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: عدم شفافیت بر خلاف اصول بورس، امروز به عنوان یکی از مهم ترین چالش های بازار بورس مطرح است.

- شهرکرد-عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: عدم شفافیت بر خلاف اصول بورس، امروز به عنوان یکی از مهم ترین چالش های بازار بورس مطرح است.

محمد قسیم عثمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص چالش های بازار سرمایه اظهار کرد: عدم شفافیت بر خلاف اصول بورس، امروز به عنوان یکی از مهم ترین چالش های بازار بورس مطرح است.

دسترسی ناقص سهام داران موجب عدم شفافیت در روال بورس است وی ادامه داد: وجود اطلاعات محرمانه و دسترسی ناقص سهام داران به اطلاعات بازار سرمایه همواره اعتماد و مشارکت مردم در بازار سرمایه را تهدید کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص بورس توضیح داد: چالش دیگری که امروز نسبت به قبل بیشتر با آن درگیریم این است که دولت ها با هدف تأمین مالی به بازار سرمایه ورود می کنند و صرف فروش سرمایه های دولتی و نگاه برداشت از این بازار موجب می شود تا زمانی که نیاز به تأمین مالی دارند این بازار را گرم نگه دارند و بعد تأمین نیاز مالی با خروج از این بازار دوباره رکود را به بازار سرمایه برمی گردانند.


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه - عضو کمیسیون برنامه - مجلس شورای اسلامی - عدم شفافیت - کمیسیون برنامه - برنامه و بودجه - بازار بورس
آخرین اخبار سرویس:

عدم شفافیت یکی از مهم ترین چالش های بازار بورس است

عدم شفافیت یکی از مهم ترین چالش های بازار بورس است