مطالب مرتبط:
ایران تنها نیست؛ تحقیر دسته جمعی قدرت های برتر آسیا!
تصاویر/ دیدار استاندار مرکزی و جمعی از فرماندهان نظامی با خانواده شهید مهدی سلطانی
دیدار استاندار مرکزی و جمعی از فرماندهان نظامی با خانواده شهید «مهدی سلطانی»
بازدید جمعی از علمای کشور نیجریه از جماران
آلومینیوم بازیکن جدید به خدمت گرفت + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 10:102024-09-07سياسي

قانون در خدمت خیر جمعی


  مفهوم حکمرانی قانونمند فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که در نخستین دیدار اعضای کابینه دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پایه بخش مهمی از بیانات ایشان مطرح شد.

-   مفهوم حکمرانی قانونمند فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که در نخستین دیدار اعضای کابینه دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پایه بخش مهمی از بیانات ایشان مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو یادداشت حمید ملک زاده، پژوهشگر اندیشه های سیاسی است که در روزنامه وطن امروز منتشر شده و موضوع آن تاملی بر بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره ضرورت حکمرانی مجازی است که در ادامه می توانید بخوانید: مفهوم حکمرانی قانونمند فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که در نخستین دیدار اعضای کابینه دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پایه بخش مهمی از بیانات ایشان مطرح شد.

من در این یادداشت تلاش می کنم این بخش بیانات ایشان را با عنایت به نسبتی که میان قانون، حکمرانی و مساله اداره دولت وجود دارد مورد بررسی قرار دهم.

در اینجا درست مثل هر موضوع دیگری که بنا داریم آن را مورد بررسی قرار دهیم، باید معلوم کنیم مساله اصلی ما چیست.

در این زمینه باید قبل از هر چیز به این موضوع توجه داشته باشیم که فضای مجازی واقعیتی است که نمی شود - و نباید- آن را نادیده گرفت، یعنی


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی - رهبر معظم انقلاب - انقلاب اسلامی - اعضای کابینه - کابینه دولت - فضای مجازی - حکمرانی
آخرین اخبار سرویس:

قانون در خدمت خیر جمعی

قانون در خدمت خیر جمعی