مطالب مرتبط:
بهره برداری از دو بازار میوه و تره بار جدید در تهران/ 92 محله پایتخت بازار میوه و تره بار ندارند
افزایش 39 درصدی مراجعه به میادین میوه و تره بار در سال 1402
احداث اولین ایستگاه شارژ خودرو های برقی مخصوص محصولات کرمان موتور در مراکز خرید تهران
قیمت میوه و تره بار امروز شنبه 10 شهریور 1403
قیمت میوه و تره بار امروز شنبه 10 شهریور 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 09:552024-08-31اقتصادي

40 بازار میوه و تره بار تا پایان سال در تهران احداث می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تا پایان سال 40 بازار میوه و تره بار در تهران احداث می شود.

- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تا پایان سال 40 بازار میوه و تره بار در تهران احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین افتتاح و بهره برداری از 2 بازار میوه و تره بار بار شهرداری تهران در یکصد و چهلمین پویش امید و افتخار امروز دهم شهریور ماه سال 1403- با حضور مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و سایر مسئولین و مدیران شهری برگزار شد.

مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز با افتتاح دو بازار جدید در منطقه 2 و 20 و همچنین بهسازی چهار بازار در مناطق 21، 15، و 13 در خدمت شهروندان هستیم.

وی افزود: روند افتتاح ها ادامه دارد و سعی می کنیم هر ماه تعداد بازارها را افزایش داده و خدمات را در محلات گسترش دهیم و همچنین در محلات فاقد بازار، بازار ایجاد کنیم.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه با افتتاح این دو بازار 850 متر به سطح خدمات سازمان میادین افزایش می یابد، گفت: کاربری های مختلفی مثل فرنگیجات و … در این بازار وجود دارد.


برچسب ها: میوه و تره بار - میادین میوه و تره بار - بازار میوه و تره بار - شهرداری تهران - تره بار - سازمان مدیریت - تهران
آخرین اخبار سرویس:

40 بازار میوه و تره بار تا پایان سال در تهران احداث می شود

40 بازار میوه و تره بار تا پایان سال در تهران احداث می شود