مطالب مرتبط:
پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در کیش
فعالیت 62 هزار گروه جهادی در رسیدگی به دانش آموزان نیازمند
هزینه های اول مهر دانش آموزان چقدر است؟
سهم 40 درصدی مهارت آموزی دانش آموزان در آموزش وپرورش
هزینه های اول مهر دانش آموزان چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 12:102024-09-07اجتماعي

پویش «مشق همدل» در اصفهان برای دانش آموزان نیازمند اجرا می شود


اصفهان_ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و با اجرای پویش «مشق همدل» کوله مدارس دانش آموزان مملو از مهربانی خیران و نیکوکاران اصفهانی خواهد شد.

- پویش مشق همدل در اصفهان برای دانش آموزان نیازمند اجرا می شود اصفهان_ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و با اجرای پویش مشق همدل کوله مدارس دانش آموزان مملو از مهربانی خیران و نیکوکاران اصفهانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیکوکاران که هر ساله با مشارکت در طرح های خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای آغاز سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند، اندیشه های خیرخواهانه را توشه مسیر آموزشی آنان می کنند، فرهنگ بخشندگی و ایثار را به فرزندان و نسل آینده این مرز و بوم می آموزند.

انتقال بهترین داشته ها از نسلی به نسل دیگر، گنجینه های معنویت، فرهنگ گذشتگان و آیین اسلامی را گسترش می دهد و با این مشی خیرخواهانه، اندیشه کمک به همنوعان که از سرمایه های ملی ما است تا ابد جاری خواهد ماند.

طرح مشق همدل از جمله طرح های خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند در سطح استان اصفهان اجرایی خواهد شد.

این پویش با مساعدت خیران و نیکوکاران هر ساله اجرا می شود تا همه دانش آموزان خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت هم بتوانند بر صندلی های مدارس بنشینند و به دل


برچسب ها: دانش آموزان نیازمند - دانش آموزان - آغاز سال تحصیلی - آغاز سال تحصیلی جدید - اصفهان - سال تحصیلی - سال تحصیلی جدید
آخرین اخبار سرویس:

پویش «مشق همدل» در اصفهان برای دانش آموزان نیازمند اجرا می شود

پویش «مشق همدل» در اصفهان برای دانش آموزان نیازمند اجرا می شود