مطالب مرتبط:
بررسی طرح های توسعه و اولویت دار کشاورزی بخش بهمن
تشکل ها مسئولانه و با نگاه ملی وارد میدان شوند/ توسعه صادرات اولویت اصلی دولت چهاردهم است
وزیر صمت: توسعه صادرات اولویت اصلی دولت چهاردهم است
وزیر صمت: توسعه صادرات اولویت اصلی دولت چهاردهم است
ظرفیت های اصفهان برای تحقق قانون هفتم توسعه شناسایی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 22:352024-09-10سياسي

اولویت های توسعه هر منطقه شناسایی شود


استاندار آذربایجان غربی بر شناسایی اولویت های توسعه هر منطقه نیز تاکید کرد و افزود: تامین مطالبات مردم در دستور کار قرار گیرد و مدیران دستگاه ها برای ایجاد نشاط در جامعه برنامه ریزی کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی بر شناسایی اولویت های توسعه هر منطقه نیز تاکید کرد و افزود: تامین مطالبات مردم در دستور کار قرار گیرد و مدیران دستگاه ها برای ایجاد نشاط در جامعه برنامه ریزی کنند.

محمدصادق معتمدیان 20 شهریور ماه در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی به خوی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی دستاوردهای دولت سیزدهم، افزود: اطلاع رسانی دستاوردها به مردم و اتمام پروژه های نیمه تمام، اعتمادسازی در جامعه و حفظ سرمایه اجتماعی نظام و دولت را موجب می شود.

وی همچنین با بیان اینکه علیرغم تمامی محدودیت ها اقدامات بزرگی در دولت سیزدهم انجام شد و بر اتمام پروژه های نیمه تمام در راستای جلب رضایت مردم استان متمرکز شدیم، خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه ها، مدرسه، گازرسانی و آبرسانی به روستاها علیرغم منابع محدود، در سه سال گذشته در دستور کار بود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با بیان اینکه یک نهضت مدرسه سازی در استان راه افتاده، اضافه کرد: در دولت سیزدهم حدود یک هزار و 500 کلاس درس در سه سال گذشته در آذربایجان غربی ساخ


برچسب ها: استاندار آذربایجان غربی - آذربایجان غربی - پروژه های نیمه تمام - آذربایجان - نشاط در جامعه - مطالبات مردم - شناسایی
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های توسعه هر منطقه شناسایی شود

اولویت های توسعه هر منطقه شناسایی شود