مطالب مرتبط:
وزیر خارجه انگلیس: شاهد شکل گیری محور جدید روسیه، ایران، کره شمالی هستیم
وزیر خارجه کره شمالی به روسیه سفر می کند
سفر وزیر خارجه کره شمالی به روسیه
روزنامه جمهوری اسلامی: وزیر خارجه ارسال موشک به روسیه را تکذیب کرده؛ حتی مقامات آمریکایی هم گفته اند موشک های ارسالی ایران به روسیه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته، اما صداوسیما و یک نماینده مجلس ارسال این موشک ها را تایید کرده اند!
جزییات دیدار احمدیان با وزیر خارجه چین در روسیه + عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 11:052024-09-16بين الملل

وزیر خارجه کره شمالی به روسیه رفت


سفارت روسیه در پیونگ یانگ امروز (دوشنبه) اعلام کرد، وزیر خارجه کره شمالی برای شرکت در چهارمین اجلاس زنان اوراسیا و اجلاس زنان کشورهای عضو بریکس در سن پترزبورگ به روسیه سفر کرده است.

- سفارت روسیه در پیونگ یانگ امروز (دوشنبه) اعلام کرد، وزیر خارجه کره شمالی برای شرکت در چهارمین اجلاس زنان اوراسیا و اجلاس زنان کشورهای عضو بریکس در سن پترزبورگ به روسیه سفر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت روسیه در پیونگ یانگ در پستی در شبکه اجتماعی Vkontakte نوشت: الکساندر ایوانوویچ ماتسه گورا، سفیر روسیه، چویی سون هویی، وزیر خارجه کره شمالی را در فرودگاه پیونگ یانگ بدرقه کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این سفارتخانه همچنین اعلام کرد، حضور و سخنرانی وزیر خارجه کره شمالی در نشست سن پترزبورگ 18 تا 20 سپتامبر انجام می شود.

والنتینا ماتوینکو ، رییس شورای فدراسیون روسیه در ژوئن گفته بود که هیات هایی از صدها کشور قرار است در این اجلاس شرکت کنند.

وی همچنین گفته بود: ما تلاش خواهیم کرد تا از حضور نمایندگان خارجی در این اجلاس اطمینان حاصل کنیم و رکوردی در تاریخ بزنیم.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در نشست های گذشته شرکت داشت اما کرملین هنوز اعلام نکرده که آیا او در اجلاس امسال هم شرکت می کند یا خیر.


برچسب ها: وزیر خارجه کره شمالی - وزیر خارجه - کره شمالی - روسیه - پیونگ یانگ - سفارت روسیه - سن پترزبورگ
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه کره شمالی به روسیه رفت

وزیر خارجه کره شمالی به روسیه رفت