مطالب مرتبط:
جشن عاطفه ها در اردستان برگزار می شود
جشن «شکوفه ها» ویژه کلاس اولی ها، 27 شهریور برگزار خواهد شد | عبور ثبت نامی های مدارس از 97 درصد
رسول صدرعاملی: شرایط منصفانه ای برای برپایی جشن خانه سینما نیست
شناسایی فعالان حوزه فیلم و سینما در لرستان
مرحله نهایی نخستین المپیاد ملی آموزش هنر برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 16:152024-09-10فرهنگي

جشن مهر سینما در لرستان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سومین جشن مهر سینمای ایران باهدف تجلیل از فعالان و پیش کسوتان عرصه سینما در استان برگزار می شود.

- خرم آباد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سومین جشن مهر سینمای ایران باهدف تجلیل از فعالان و پیش کسوتان عرصه سینما در استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعظم روانشاد در جلسه شورای سیاست‎گذاری جشن مهر سینما ایران با اشاره به برگزاری جشن مهر سینما، اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد توجه ویژه به ظرفیت ها و توانمندی های نقاط مختلف کشور در چند سال اخیر برگزار می شود و به آن عنوان زیبای مهرِ سینما مزین شده که هدف اصلی این برنامه نیز ایجاد همدلی بین هنرمندان بخصوص حوزه سینما است.

وی ادامه داد: امسال نیز سومین سال این مراسم و دورهمی صمیمانه باهدف تجلیل از فعالان و پیش کسوتان عرصه سینما و معرفی هنرمندان برجسته در همه حوزه های سینما از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه نویسی، تدوین، گریم، صدابرداری و صداگذاری، جلوه های ویژه بصری، فیلم برداری و تهیه کنندگی طی یک سال اخیر در استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: در همین راستا با تشکیل جلسه شورای سیاست‎گذاری سعی داریم کسانی که در طول یک سال اخیر در این حوزه ها فعالیت مؤثر داشته را شناسایی و بعد


برچسب ها: سینما - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - برگزار - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جشن مهر سینما در لرستان برگزار می شود

جشن مهر سینما در لرستان برگزار می شود